piątek, 3 października 2014

Sms o nieodebranym połączeniu plus

Wyślij Proszę, aby konsultant Plus przedstawił mi ofertę handlową Plus kontaktując się na podany przeze mnie numer telefonu. Oświadczam, że zatwierdzając formularz potwierdzam pełnoletność. Plus GSM uruchomił usługę Kto dzwonił? SMS o przychodzących połączeniach.


SMS zostaje wysłany do klienta w następujących sytuacjach: ktoś próbował się dodzwonić, ale klient miał wyłączony telefon, ktoś próbował się dodzwonić, ale klient był poza zasięgiem. System przetrzymuje informacje o nieodebranych połączeniach przez dobę. Ja to miałem kilka razy tak, że nigdzie nie informowali mnie o nieodebranym połączeniu. Kolega mi kiedyś mówił, że do mnie dzwonił a nie dostałem żadnej informacji - ani sms-a, a w połączeniach także nie było żadnej takiej próby. Nie masz w telefonie diody powiadomień LED?


Z odpowiednią aplikacją możesz ustawić, aby telefon przypominał się dźwiękami, wibracjami lub lampą błyskową aparatu o tym, że oczekują na odczytanie nieprzeczytane wiadomości lub mamy nieodebrane połączenia. Witam Jak w temacie czasem nie można się do mnie dodzwonić, zasięg najmniej kreski. Przychodzą do mnie sms z play nieodebrane połączenie Jak ktoś do mnie dzwoni to czasem za pierwszym razem mówi poza zasięgiem czy coś takiego po wykręceniu drugi raz się dodzwaniają, a międzyczasie przychodzi do nie sms.


Sms o nieodebranym połączeniu plus

Usługa informuje bezpłatnym SMS-em o próbie połączenia. SMS nie jest wysyłany, gdy numer dzwoniącego nie został zarejestrowany przez sieć, np. W SMS-ie otrzymasz informację o maksymalnie numerach, które próbowały się z Tobą połączyć.


Otrzymasz SMS z informacją o próbie połączenia. Wiadomość ta zostanie wysłana z numeru, który próbował się z Tobą skontaktować. Dzięki temu wiesz, kto do Ciebie dzwonił i możesz od razu oddzwonić. Dzięki usłudze Oczekiwanie na połączenie podczas prowadzonej rozmowy jesteś informowany o kolejnej, przychodzącej na Twój telefon rozmowie.


Sms o nieodebranym połączeniu plus

Wystąpiły problemy z serwerem. Uzytkownicy odwiedzili watek szukajac: orange powiadomienie o nieodebranym połączeniu, jak wyłączyć powiadomienie o nieodebranym połączeniu w play, play nieodebrane poczenie sms, play nieodebrane połączenie sms, sms o nieodebranym połączeniu orange, jak w play wyłączyć sms o nieodebranym połączeniu, sms o nieodebranym poczeniu, play powiadomienie o nieodebranym połączeniu. Jak wyłączyć powiadomienie sms o nieodebranym połączeniu w Mój Orange. Dzięki wszystkim za info, Jutro zadzwonię do konsultanta, może pomoże.


Piszę ponieważ kilka lat temu była taki opcja w menu, po zmianie (kilka lat temu) znikła. PLAY - sms o nieodebranym polaczeniu. Wall Street na plus po słabszych danych. Dzięki, o odebraniu połącenia mówiłem w przenośni.


Chodzi mi o to, że w przypadku kiedy nie odbiorę połączenia bo np. Numer został przeniesiony z innej sieci do play, końcem maja, od tego czasu cały czas jest problem ponieważ nie przychodzą powiadomienia o nieodebranym połączeniu. Jest to numer firmowy, ważny. Gdy znajduje sie poza zasięgiem, jest wyłaczony, lub w trybie samolotowym i ktoś dzwoni to nie przychodzi żadna informacja na ten temat. W tym wariancie informację o nieodebranym połączeniu dostaniemy, nawet gdy mamy wyłączony telefon, jesteśmy poza zasięgiem oraz prowadzimy rozmowę.


Druga to wariant „nie wysyłaj, gdy zajęty”. Powiadomienie o nieodebranych połączeniach i sms-ach. Wystarczy położyć palec na ikonce z nieodebranym połączeniem i przesunąć w dół ekranu a program automatycznie przekierowuje na nieodebrane połączenie i jednocześnie zwalnia blokadę ekranu. Moje pytanie jest następujące : czy w systemie Android dla SGS II też jest podobny.


Chce tylko informacje ze mam nie odebrane połączenie w spisie połączeń czy na głównym ekranie. Wyłączenie powiadomień sms o nieodebranym połączeniu. Nie wiem czy to wyłączyć można w telefonie czy obsługuje to sieć. Grupach dyskusyjnych w eGospodarka. Forum o sieci Plus, Na Wasze pytania odpowiadają Specjaliści Plusa,.


Jeszcze tylko lektor informujący o niedostępności po sygnałach przy nieodebranym połączeniu i będzie idealnie. Zgłosiłem w formularzu jeszcze jeden numer z analogiczną sytuacją. Wtedy telefon będzie wysyłał automatyczne SMS na nieodebrane połączenia i nieodczytane SMS dopóki sami profilu z powrotem nie wyłączymy.


Sms o nieodebranym połączeniu plus

Jeśli często nie mamy możliwości odebrania telefonu, a chcemy, by nasi znajomi lub klienci byli z nami w ciągłym kontakcie, dobrze rozważyć zainstalowanie aplikacji, która automatycznie odpowie na wszystkie nieodebrane połączenia. Narzędzie takie wyśle SMS-a o treści określonej uprzednio przez użytkownika. Zaraz ktoś wstawi schemat sms-a Kolega zadał proste pytanie, Tzn.


Niby jej facet w ten sposób przechwyca sms-y które przychodzą na jej numer.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty