środa, 12 sierpnia 2015

Jak okazac milosc zonie

Pięć języków miłości w związku. Kocham Cię takim jakim jesteś! Umiejętność rozwiązywania konfliktów w związku.


Jednak często nie rozumieją, dlaczego żona nie cieszy się z ich wysiłków na rzecz rodziny, domu i pozycji społecznej jaką pragną sobie w tym świecie zapewnić. Są z siebie dumni i zadowoleni ponieważ realizują miłość, tak jak ją jako mężczyźni rozumieją i czują. Służy on zarówno edukacji i promocji postaw ekologicznych jak również wypoczynkowi i rehabilitacji osób niepełnosprawnych, które przez kontakt z przyrodą oraz udział w warsztatach o tematyce ekologicznej uczą się lepiej rozumieć procesy zachodzące w środowisku, kształtują. Są wierni swoim żonom, wykonują to, co do nich należy.


Nie mają takiej potrzeby miłości, więc dlaczego żona ma? Nawet nie przypuszczają, że ich żony czują się rozczarowane. Poznanie specyfiki kobiecych potrzeb dotyczących zapotrzebowania na miłość będzie głównym motywem naszej pracy. Jak okazywać żonie miłość, aby czuła się kochana? Piotr Zajączkowski, kapucyn od wielu lat pracujący z małżeństwami, prowadzący spotkania zatytułowane Kurs na miłość.


Po pierwsze, sypialnia to miejsce, gdzie można umocnić miłość, gdzie służy się sobie nawzajem i czerpie zadowolenie. Po drugie, czasem okraszenie swojego ciała ładną bielizną czy szlafrokiem jest ważniejsze niż ładny wygląd w oficjalnym ubiorze w pracy. Namiętność trzeba kształcić, tak jak miłość przez działania. Minęło już wiele lat od ślubu.


Może kilka, może kilkanaście. A może pojawiły się już jakieś wnuki. Twoje małżeństwo, przez te wszystkie lata nie dość, że przetrwało, to stało się jeszcze mocniejsze. Możliwe, że kochasz ją teraz jeszcze bardziej niż na początku waszego związku.


Pokaż ukochanej osobie, jak bardzo ją kochasz. Ten uniwersalny język czynów, zrozumieją zarówno kobiety, jak i mężczyźni Poczucie humoru to silny element spajający związek. Czy w takim razie nigdy nie mogę poczuć się źle w małżeństwie, mieć żalu do męża, czuć się rozczarowana? To są Twoje uczucia i nie masz na nie wpływu.


Możesz jednak zdecydować, co z nimi zrobisz. Jak się zachowasz pod ich wpływem. Wiedziałem, że każda dziewczyna, z którą byłem starała się jak mogła, tylko że jednocześnie dawała mi coś, na co ja nie miałem żadnej ochoty, a jednocześnie sam byłem na tyle głupi, żeby nie powiedzieć im co powinny zmienić. Jak widać nie tylko kobiety liczą na to, że ktoś się domyśli. Jak zawsze – nieporozumień pomoże uniknąć szczera rozmowa.


Milosc to nie tylko slowa ale i czyny, sprobuj czasami spojrzec na swiat z meskiego punku widzenia, zrozum jego potrzeby, bo one nie sa wcale wymyslone, po prostu roznimy sie od was. Faceci potrzebuja milosci kobiety, bo wbew pozorom mezcyznie nie jest wszystko latwo, jak sie kobietom wydaje. Bądź delikatny dla zębów Odpowiednie nawyki pozwolą nam cieszyć się pełnym uzębieniem przez długie lata. Było mi wszystko co jem, co noszę, co się dzieje z moimi włosami, czy dobrze śpię, czy się odpowiednio dużo się ruszam. Nieszczególnie mnie to interesowało – zawsze miałam jakieś ważniejsze sprawy na głowie, np.


Chcę się z Tobą podzielić moimi podpowiedziami, jak można okazywać miłość innym ludziom. Zarówno tym najbliższym – partnerowi, rodzinie, przyjaciołom, jak i tym słabo znanym i obcym. Niektóre z tych propozycji podpowiedzieli mi moi Klienci, którym pomagałam uczyć się miłości do siebie i innych. Chrześcijanin powinien okazywać miłość swojej żonie jak każdemu innemu człowiekowi.


Powinien ją kochać bezgranicznie, szanować blabla takie tam. Ja to bym chciała żeby mnie lubił :) chociaż. Są osoby, które nie potrafią okazać uczuć. Nie wynika to z ich złej woli, po prostu nie umieją okazać miłości.


Z każdym krytycznym zdaniem, które wypowiadasz do swojego partnera, zabijasz waszą miłość. Jeśli i ty się do nich zaliczasz. To samo dzieje się, gdy on krytykuje ciebie.


Nie pozwól, aby to zniszczyło wasz związek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty