czwartek, 13 sierpnia 2015

Mam 33 lata i brak pomysłu na życie

Nie mam pomysłu na życie i czasami jak mam gorszy dzień to myślę że już nic fajnego mnie nie spotka. Brak pomysłu na życie i nieustający stres Dzień dobry, mam problem ze sobą i to nie mały. Cześć ja tez mam lat i zero pomysłu na życie.


W wolnym czasie chodzę na basen, biegam, chodzę po galeriach handlowych, pubach itp. Ograniczenia absolutnie nie istnieją, dlatego róbcie to co podpowiada Wam serce, a nie to co powinniście robić według innych. A gdy szukacie pomysłu na swoje życie, to możecie skorzystać z moich rad. Polubcie mój fanpage, żeby być na bieżąco z kolejnymi wpisami. To pytanie które spędza sen z powiek wielu osobom.


Niestety jest nieco bardziej zaawansowane od tego, czy na obiad wolisz rosół czy może pomidorową. Dlatego własnie podstawą tutaj jest rozbicie go na mniejsze podpytania i późniejsze wyciąganie wniosków ze wszystkich otrzymanych odpowiedzi. Służbowych maili spływa mało.


Prawdopodobieństwo nagłego i zmieniającego wszystko telefonu jest niskie. Ale można też zacząć się przygotowywać. Nie mam na myśli kupowania plecaków z żelaznymi racjami na wypadek apokalipsy zombie, chociaż to też jest jakiś pomysł. Chodzi mi raczej o przygotowanie psychiczne. Zaloguj się żeby móc to obserwowa ć. Myślisz, że najpiękniejsze lata życia masz już za sobą?


Jeżeli nie skończyłeś jeszcze lat, to przygotuj się na to, że najlepsze dopiero nadejdzie. Otóż, badaczom z Wielkiej Brytanii na podstawie przeprowadzonej ankiety udało się ustalić, że w wieku lat ludzie są w pełni. Wiesz, jestem w takiej sytuacji życiowej, że mieszkam w małej miejscowośći, nie mam swojego mieszkania, tylko jest to mieszkanie mojej cioci, pracę wykonuję ciężką i mało płatną (a obecnie nie mam na razie pracy), odczuwam tu głęboką samotność, nie ma gdzie i do kogo pójść (z wyjątkiem mojej cioci), ale ona nie zawsze jest w domu i czuję, że siedzenie tutaj mnie dobija. Z braku gotówki i pomysłu na zawód zostałem kucharzem.


Długo nim nie pozostałem bo za raz po szkole zacząłem pracować jako tapicer. Zawód nie jest zły, spokojny cichy, rozluźniający. Jak dla introwertyka może być ;) Obecnie już ponad lata pracuje jako tapicer.


Ja również zarabiam mało, oczekujemy dziecka, w rodzinie brak pomocy. Już ustaliliśmy, że jeśli mam chodzić do pracy po to, żeby opłacić opiekunkę, to lepiej ten czas przeznaczyć na wychowanie w tych najważniejszych latach życia małego człowieka. Oczywiście do momentu, w którym będzie nam starczać pieniędzy.


Nastaw się na ubarwianie życia, a nie na szukanie powołania, któremu całkowicie się oddasz. Czy ci co maja pomysł maja wieksze szanse? Ja wiele latt poematemz tym temat w bidzie I wzajemnie życze wszystkim lepszego życia bo mam wspaniałe lecz kresowe. Chciałabym iść na jakiś kurs, nauczyć się czegoś, co mi się spodoba. Wydaje mi się to bardzo ciekawe, ale po co mam iść na coś co może też.


Nie wiem co dalej po studiach. Kończą się wakacje, zaraz zaczyna się trzecia klasa liceum i matura. A ja jestem w ciemnej dupie, bo nie mam pomysłu na życie. Jestem na profilu biol- chem, uczę się przeciętnie, mam ze wszystkiego, jedynym powodem dla którego pokładam w sobie jeszcze jakieś nadzieje jest fakt, że napisałam nieźle próbne matury biologię na i chemię na.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! To taki zapas na jakieś dwa lata, bo im dłużej leżą tym lepsze, jak mówi moja babcia, zrób, a potem zapomnij przynajmniej na rok. Witam straciłem pomysł na własną przyszłość i mam nadzieje ze ktoś mi coś doradzi.


Jestem uczniem klasy technikum o profilu informatyk. Firma liczy na to, że już tego lata inwestycja powinna się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty