piątek, 14 sierpnia 2015

Związek ze starszą kobietą o 10 lat

Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem. On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami.


Często nie poszukują one opiekuna, nie mają potrzeby tłamszenia mężczyzn, nie wymagają ciągłego zainteresowania. Tym samym młodszy mężczyzna w relacji ze starszą kobietą nie musi wchodzić w rolę głowy rodziny, utrzymywać jej, czy podejmować trudnych decyzji o przyszłości. Tak samo myślałabym o związku z mężczyzną lat starszym, z Francuzem, Szwedem, górnikiem, stolarzem i dramatopisarzem.

Z rozwodnikiem, rudym, kulawym, z rockmanem albo gwiazdą Playboya. Bo każdy związek ma dokładnie takie samo prawo się udać, jak i nie udać. Wiek TOTALNIE nie ma znaczenia.


Od czterech lat jest w szczęśliwym związku z partnerką starszą o lat. Chłopak wyznał, że jeszcze nigdy nie był tak szczęśliwy i nie zamieniłby swojej dziewczyny na młodszy egzemplarz. Poznałem ostatnio ciekawą kobietę, która ma 30lat.


Chciałbym, żeby było z tego coś więcej, ona też. Ona ma lat, on jest o dekadę młodszy.

Na początku jest namiętność, rewelacyjny seks, wzajemna fascynacja. Czy jednak związki osób, których dzieli znacząca różnica wieku, mogą być. ZE ŚWIATA GWIAZD Starsza ona młodszy on, czyli o parach w showbiznesie, którym różnica wieku w niczym nie przeszkadza. Związek z młodszym o lat Brahimem Zaibatem (na zdjęciu) rozpadł się, a Madonna związała się z Timorem Steffensem.


To on wniósł o rozwód z lat starszą partnerką. Zapewne, gdy 20-letni chłopak wiąże się z kobietą o lat starszą, pojawią się następujące argumenty: ona nie da ci dzieci, szybciej się zestarzeje, przestanie ci się podobać, zaczniesz ją zdradzać, związek się rozpadnie, dzieci będą nieszczęśliwe. I nawet nie do końca pozbawione sensu.


Zwykle ze starszą można stworzyć relację na dłuższą metę i założyć rodzinę. Poza tym ci mężczyźni, którzy mają doświadczenie w relacjach ze starszymi partnerkami przyznają, że kobiety przeciętnie starsze o dziesięć lat fascynują ich swoim zachowaniem, pewnością siebie, urodą, seksapilem. Związek ze starszą kobietą może wywoływać wiele kontrowersji i nie budzić społecznej aprobaty. Duża różnica wieku między partnerami jest częściej akceptowana, gdy kobieta jest młodsza od mężczyzny, ale nie przeciwnie.


Tymczasem związek z dojrzałą kobietą może nieść ze sobą wiele zalet i przyjemności. Kilka miesięcy temu zakończyłem związek z kobietą, która ma dzieci w wieku ok. Wygórowane oczekiwania i wymagania, choć sama niewiele miała do zaoferowania. Kilkadziesiąt lat temu związek, w którym kobieta miała więcej lat niż jej partner, oznaczał skandal. Specjaliści twierdzą, że wielu mężczyzn, szukając partnerek o silnych osobowościach, nieraz znajduje je w starszych od siebie przedstawicielkach płci pięknej.


Nigdy nie myślałam o naszym związku w kategoriach wiekowych - uśmiecha się Elżbieta, chociaż dodaje, że rodzina i znajomi nie raz dawali jej do zrozumienia, że jest tą starszą.

Może w Warszawie, czy w Krakowie, starsza kobieta i młodszy o lat mężczyzna to nic niezwykłego. Co sądzicie o takim związku jeżeli kobieta jest starsza o lat od faceta? Uważacie że jest to chore, głupie żałosne? Ciekawy jestem waszych opini.


Proszę o wasze opinie, nie ukrywam że różnica między nami jest lat z tym że to ja jako facet jestem młodszy, ale bardzo mi na niej zależy jak i na dzieciakach co robić czy faktycznie czas pokarze? W tak młodym wieku wpierdalać się w związek ze starszą kobietą. To nie jest odpowiedzialność tylko.


A mnie właśnie zostawił facet młodszy o lat. Byliśmy cztery lata razem i było jak w bajce, dla niego zostawiłam poprzedniego faceta, zrezygnowałam z ustabilizowanego życia – pisze na forum internetowym kobieta o nicku „zraniona”. Opowiada też o ukrywaniu związku, życiu w tajemnicy i zdradzie partnera.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty