środa, 7 grudnia 2016

Edarling moje konto

Darmowa rejestracja Profesjonalny portal randkowy Naukowo opracowany test psychologiczny Randki w całej Polsce. Rozumiem, iż moje dane są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności. Zgadzam się na otrzymywanie informacji o nowościach oraz ofertach specjalnych za pomocą wiadomości e-mail.


Jeśli chcesz kompletnie usunąć swoje konto z serwisu, zaloguj się i postępuj zgodnie z tą instrukcją: 1. Na swoim profilu wybierz zakładkę „Konto Użytkownika” 2. Następnie wybierz „Moje członkostwo” 3. Na dole strony znajduje się ikonka „Chcę usunąć profil z eDarling”, kliknij w nią. W celu dokonania rejestracji na naszym portalu, na stronie głównej należy wypełnić krótki formularz, wpisując swój adres e-mail i hasło oraz zaakceptować Regulamin i Politykę Prywatności eDarling. Zastanawiasz się, ile kosztuje członkostwo Premium na eDarling? Darling oferuje swoim Użytkownikom najwyższy poziom usług. O komfort, bezpieczeństwo i wygodę użytkowania strony dba zespół profesjonalistów.


Zarejestruj się i znajdź wymarzonego partnera już dziś! Kliknij na łącze Aby się wyrejestrować, kliknij tutaj, dostępne w części Usuń konto. Wybierz przyczynę i kliknij Dalej. Wprowadź swoje hasło i kliknij Potwierdź.


Edarling moje konto

Kliknij na Zmień dane płatności. Przejdź do zakładki Moje konto (poprzez główne menu). Zostaniesz przekierowany na stronę, na której możesz wprowadzić nowy numer karty. Jeżeli dokonałeś zakupu abonamentu poprzez PayPal, zaloguj się poprzez konto Paypal i dokonaj tam aktualizacji swoich danych.


Jak mogę nawiązać kontakt z innymi osobami? Funkcje bezpłatnego Członkostwa Podstawowego? W jaki sposób mogę zrezygnować z Członkostwa Premium?


Twój profil na portalu randkowym to wizytówka i sposób na zainteresowanie sobą drugiej osoby. Dlatego tak ważne jest, by oddawał on w sposób dość dokładny to, kim jesteś i jakie masz oczekiwania. Wysyłając do nas zgłoszenie, upewnij się, że kontaktujesz się z nami używając zarejestrowanego w serwisie eDarling adresu e-mail. Prosimy także o podanie Twojego numeru klienta (kodu bezpieczeństwa), który znajduje się w zakładce Moje konto dostępnej w menu głównym.


Randki w Sympatii to przede wszystkim fascynujące znajomości i spotkania. Randki online to jednak tylko wstęp do randek w tzw. A stąd już niedaleko do nawiązywania bliskich relacji, o których więcej możesz się dowiedzieć z porad dla kobiet i mężczyzn, które publikujemy w serwisie.


Zapoznaj się z artykułami naszych ekspertów - redaktorów, socjologów, psychologów i. Darling jest na rynku wystarczająco długo, żeby ustalić swoją pozycję jako jednego z głównych portali randkowych na świecie. Dziś już chyba każdy, nawet jeśli nigdy nie odwiedził serwisu, zna jego nazwę. Reklamowany w internecie i telewizji, eDarling zawsze pokazywał się (i nadal pokazuje) z najlepszej strony.


Na Edarling trafiałam na same poważne znajomości, aż za poważne dla mnie. Ale to na pewno zależy od tego, co się napisze we własnym profilu. No i nie odpowiadałam na zaczepki, kiedy nie było zdjęcia. Wysłałam formularz odstąpienia od umowy. W regulaminie jest napisane, że można odstąpić od umowy w trakcie jej trwania i firma zwraca pieniądze.


Otrzymałam po wysłaniu formularza, że moje płatne konto jest aktywne przez rok. Logowanie się na Sympatii jest banalnie proste. Jakie kryteria musi spełniać moje zdjęcie? Dlaczego nie widzę dodanych przeze mnie zdjęć? Gdzie znajdę swój kod bezpieczeństwa?


Moje motto, Opisz siebie według własnego uznania. Jak dokonać zmiany adresu e-mail? Po dokonaniu zmian kliknij w Zapisz zmiany, aby zostały one zapamiętane.


Dodatkowo możesz uzupełnić bardziej szczegółowe informacje o sobie w zakładkach Mój wygląd i zainteresowania oraz Mój wymarzony partner. Po wykonaniu tej czynności profil. Wszystkie profile są sprawdzane przez pracowników naszej firmy i starannie moderowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty