piątek, 30 grudnia 2016

Głuche telefony co robić

Mam problem z głuchymi telefonami. Od jakiegoś czasu, co jakiśczas dzwonią na telefon stacjonrany głuce telefony. Odbieram, ale nikt sie nie odzywa, coś tam słuchać, jakieś szmery, a po chwili się ten ktoś rozłącza. Próbowałam oddzwaniać, ale bezskutecznie. Są one na numer domowy więc nie mam możliwości sprawdzenia z jakiego to numeru.


Gdy odbieram , to nikt nic nie mówi , tylko oddech. Gdy powiem coś , to ten ktoś się odrazu rozłącza , co mam z tym zrobić ? Przeważnie dzwoni jak zrobię coś złego np. Co mogę zrobić w sytuacji, gdy dostaję od kilku tygodni kilka razy dziennie głuche telefony, oczywiście od zastrzeżonego numeru? Czy mogę zgłosić sprawę na policji lub w prokuraturze?


Czy tej osobie grozi odpowiedzialność karna, jeżeli ją zidentyfikuję? Kielczanka przez kilka dni otrzymywała głuche telefony z nieznanego numeru. I lepiej tego nie robić, bo możemy paść ofiarą oszustów nawet z Afryki, a takie połączenie będzie nas słono kosztować.


Dlaczego ciągle otrzymują głuche telefony ? Ciągle ktoś do mnie dzwoni ( zastrzeżony numer ). Nawet żadnego szumu, ruchu nie słychać po prostu nic. Tak jakbym wzięła sobie normalnie telefon przyłożyła do ucha. On Mar, 22:4 Maciej Bebenek (news.onet.pl) Oj, Ty to się musisz w każdym miejscu doszukać teorii spiskowej. Według TP numer nieprezentowany=CLIR.


Brak numeru (systemowy) to inna inszość, której faktycznie ACR nie dotyczy. Zniknie PIT, składki na ZUS i. Tworzymy społeczność rodziców. Od miesięcu ktoś nęka mnie głuchymi telefonami,wyświetla mi się zastrzezonyMam taką pracę ze powinienem odbierać w zasadzie wszystkie połączenia,zmiana numeru też nie wchodzi w grę. Platan Prima - głuche telefony z konta VoIP. Ja mam ten problem, przy czym w ogóle nie korzystam z VOIP, tylko z lini analogowej.


Centrala jest podłączona do sieci - zewnętrzny adres IP i nie mam możliwości schować jej za firewall. Głuche telefony miałem przez miesiąc teraz jest juz ok. Wiedz jedno ze osoba ktora to robi jest raczej prosta i prymitywna wiec kulturalnym sposobem nic nie zdzialasz. Na wyswietlaczu wyswietla się numer nieznany ,po podniesieniu słuchawki słyszę tylko pozytywkę,taką elektroniczną melodyjkę jak z centralki telefonicznej i nic więcej.


Mam następujący problem:od pewnego czasu ,niemal codziennie ,w róznych porach mam dziwne połączenia przychodzące. Tym razem atak nie wyrządził dużej szkody, był tylko uciążliwy dla użytkowników. Dialer, co widać w raporcie z Grosika, wysyłał różne sekwencje cyfr w nadziei na to, że któraś z nich pozwoli na wydostanie się połączenia tranzytem na. Uważajcie na podejrzane numery! Telefon nękający co kilka godzin.


Od pewnego czasu ktos nęka nas głuchymi telefonami. Zarówno na stacjonarny jak i na komórki, nawet mojego Taty. Podejrzewamy, ba nawet jestesmy pewni, ze to psrawka byłej dziewczyny mojego brata. Co w tej sytuacji możemy zrobić?


A czy te głuche telefony są od tego co to podszedł po latach? Z dziewczynki zrobił się chłopiec! I cały mój pomysł na imię przepadł.


Od roku ktoś nęka mnie telefonami z zastrzeżonego numeru w godzinach nocnych (23-5). I to dosłownie NIC nawet oddechu nie słychać, żadnego. Wczoraj tylko, jak odebrałem to ktoś zaczął się śmiać, ale nie jestem w stanie ustalić kogo to śmiech. Witam, Moja sprawa wyglada nastepujaco.


Od mniej wiecej dni dostaje telefony z numeru prywatnego. Pierwsza zasada nie będzie odkrywcza – nie panikować. W takiej chwili to najgorsze, co można zrobić.


Pomimo, że kontakt telefonu z wodą jest dla niego dotkliwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty