czwartek, 22 grudnia 2016

Szukam drugiej połówki

Szukam mojej drugiej połówki a może nawet nie bałbym się powiedzieć: szukam żony? Chcę zaangażować się w związek równie mocno jak w sport, by móc na kimś polegać i czuć się ważnym w oczach tej drugiej osoby. Wierzę gdzieś w środku, że każdy ma swoją drugą połówkę, tylko nie każdy ją znajduje.


Szukaj ogłoszeń w kategorii Towarzyskie. Największa baza ofert na Pomorzu.

Tutaj znajdziesz to, czego szukasz. Mam własny dom, w którym mieszkam razem z moją 8-letnią córką. Nigdzie nie mogę znaleźć ani spotkać swojej drugiej połówki choć na poważnie szukam 0d lat, odkąd skończyłem 30-stkę.


Szukam drugiej połówki - to słowa, które bardzo często padają z ust wielu singli. Wielu z nich marzy o tym, aby odnaleźć kogoś, kto będzie chociaż w pewnym stopniu do nich podobny. Na pierwszy rzut oka nic w tym dziwnego, przecież to symbol idealnego partnera i tej perfekcyjnej, jedynej i niezastąpionej miłości.


Mało kto jednak zastanawia się nad tym, jak bardzo takie. Witam wszystkie kobiety szukam swojej drugiej połówki,gdzieś się zgubiła.

Niezależny finansowo, aktywny, zdrowy, pracujący zawodowo emeryt szuka drugiej połówki. Do szczęścia brakuje jedynie drugiej osoby. Studentka zarządzania, lata, od roku pracuję na pół etatu i udzielam prywatnych korepetycji, wynajmująca mieszkanko blisko centrum miasta, z przyjemnością pozna miłego chłopca w wieku - lat. Miły, atrakcyjny, spokojny i przystojny 39-latek pozna panią do lat. Szukam swojej drugiej połówki serca do stałego związku.


Jeżeli masz zranione serce, szukasz prawdziwej miłości. Mówi się, że szansa na udaną miłość po 50-tce jest większa niż w młodości. Na poszukiwania drugiej połowy serca nigdy nie jest za późno! Ale aby zwiększyć szansę na poznanie tej właściwej osoby, warto skorzystać z portalu randkowego.


Pociągają mnie Kobiety mądre, mocne charakterologiczne ale które w dobie ewolucji nie zatraciły emmanentnego pierwiastka kobiecości. Partnera wolnego i bez zobowiązań. Nie interesują mnie przygody ani sponsoring. Zaledwie po jednym praniu nie będziesz wiedział gdzie nadruk się zaczyna, a gdzie kończy. Nasz unikalny proces technologiczny drukowania dosłownie wypycha wzór z koszulki sprawiając iż jest on wyraźny, a kolory są jak żywe.


A, no i Paniom nieodpowiednim uprasza sie nie pisac. Szukanie połówki - niektóre osoby już na samo to hasło śmieją się, twierdząc: Przecież nie jestem desperatem.

Zgadza się - desperatem nie jesteś, ale samotny i owszem. Słusznym założeniem jest więc, że szukanie drugiej połówki, to twój świadomy wybór, a nie ostateczna potrzeba. Wiem że większość Kobiet uzna że mężczyzna szuka tylko po to aby się zabawić.


Mieszkam i pracuję w Kielcach. Opis oferty: Mężczyzna który chce poprostuBYĆ SZCZĘŚLIWY takie dwa słowa a tak trudno to osiągnąć Lecz nie da sie samemu a od tej drugiej osoby właśnie zaczyna się szczęście być razem. Moje hobby to Dwa kółka czyli motocykle,mam ambitne plany w życiu które powoli realizuje:)Więcej się dowiesz jak się poznamy.


Lubie kino jazdę rowerem muzykę gotowac. Nie szukam dziewczyny pierw szukam przyjaciela! Koszulki wydają się być bardzo dobrej jakości, nadruki dobrze wyszły, obdarowani zadowoleni, a losowa koszulka (choć niekompatybilna, ani z zamówieniem, ani z rozmiarem określonym w uwagach) jest idealna dla mnie do spania i przyznam, że jest bardzo miękka i przyjemna :) Wielki plus za możliwość wyboru kroju koszulek.


Jestem singielka mam lat mam na imię Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty