niedziela, 18 grudnia 2016

Gdzie poznać faceta po 40

Gdzie poznać faceta po 40

Mam na imię Antonina (Tośka) i chciałabym wiedzieć gdzie poznać faceta po , bo właśnie w tym wieku także jestem. Nie żeby wiek mężczyzny miał dla mnie kluczowy aspekt, jednak jest to dość ważna sprawa. Facet po jest dla mnie za dojrzały, nie mam dzieci a bardzo chciałabym kiedyś mieć, mam nadzieję że jeszcze nie jest.


Kiedy miałeś lat, wszystko wydawało się proste. Jeśli dziś, gdy upłynęło kolejne lat, zastanawiasz się, jak i czy w ogóle można znaleźć miłość po 40. Gdzie może poznać faceta kobieta plus? Tak Mareczku po facecie od razu widać, że drań, alkoholik i kłamczuch. Wcale nie ukrywa swoich mankamentów,każdy jest szczery , uczciwy i prawdomówny.


Po za tym miałam wybór ograniczony, tylko ci byli mną zainteresowani. Ci pozostali nie wszyscy nie zwracali na mnie. Natomiast pani, która ma za sobą już sporo przygód z facetami wywołuje pewien niesmak, nawet kiedy ma idealne ciało, idealnie zadbana - ale myśl, że tuzin innych ją już obracało zniechęca dosyć istotnie. Po ce nie dość, że z młodości nic już nie zostało, to jeszcze ten ogon ex jest coraz dłuższy. Podpowiadamy gdzie poznać faceta po -stce.


Choć miejsca takie jak galeria handlowa mogą z początku wydawać się bardzo płytkie i naiwne, to wcale tak nie jest. Ilość sklepów z ubraniami i gadżetami zachęca do odwiedzin galerii handlowych tak samo mężczyzn, jak i kobiety. Gdyby 40-letni facet postawił pytanie gdzie poznać wolną kobietę, to odpowiedziałbym, że najlepiej w Azji - Filipiny, Tajlandia, Chiny, Wietnam i może jeszcze inne kraje z tego rejonu świata. Nie jestem pewien jak sprawa wygląda wśród 40-letnich kobiet, ale wydaje mi się że otwarcie się na inne kraje jest nienajgorszym pomysłem. Powiedzcie, gdzie można poznać faceta?


Czuję się samotna, portale randkowe się nie sprawdziły. Wszyscy wartościowi faceci są już zajęci”. Przychodzi taki czas, że coraz częściej słyszymy lub same wypowiadamy to znamienne zdanie.


Często dlatego, że jesteśmy rozczarowane współczesnym światem, zmęczone niesatysfakcjonującymi relacjami, zaczynamy wierzyć, że każdy facet to świnia i im dalej od jednego czy drugiego tym lepiej. Towarzyskie - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot. Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta.


Też nie wierzę żebym kiedyś zagadała do faceta który mi się podoba poza pytaniami w stylu czy ten pociąg zatrzymuje się w Żarowie? Można poznać ogólnie ludzi np. GDZIE POZNAĆ FACETA PO TRZYDZIESTCE?


Ba, ja nawet wiem, jakie to są powody. Część z Was chce zbudować rodzinę, część czuje się samotnie, a niektórych zwyczajnie piłują rodzice. Zastanawiam się czy można jeszcze spotkać porządnego faceta po 40-tce. Takiego, który nie szuka przygód ale partnerki na dobre i złe. Moja koleżanka, bardzo fajna dziewczyna po 40-tce, lubiąca dobrą książkę, rajdy rowerowe, spacery jest sama.


Ja niestety nie mam z kim Jej poznać, bo wszyscy faceci, których znam są w związkach. Czytałem właśnie fragment książki zatytułowanej How To Meet A Man After Forty (Jak po czterdziestce poznać mężczyznę) i natchnęło mnie to do rozmyślań o niedoborze mężczyznquot. Nie moze wygladać za dobrze, bo jak tu już ktoś napisał nasz target to faceci po 50tce, tak więc jeśli będzie wygladać za dobrze to nie trafi w target.


Wyobraź sobie faceta po 50tce spocone lico, bęben po kolana, sztuczna szczeka i 40stka wyglądająca na 30stke. Czujesz się Samotna i Nie Wiesz Gdzie Możesz Poznać Faceta? Cię facet i zostałaś sama jak palec. Fajnie jest znów poczuć się jak nastolatka, mieć całe mieszkanie dla siebie, mieć więcej czasu dla znajomych jak i dla innych osób. Gdzie poznać faceta Zaloguj się, aby obserwowa ć. Dla mnie mogliby nie istnieć.


Chyba że jak zwierzę w zoo do oglądania. Masz dość spędzanych samotnie wieczorów? Na ostatniej randce byłaś tak dawno, że sama już tego nie pamiętasz? Babskie spotkania Ci się przejadły? Chciałabyś spotkać fajnego faceta, lecz brakuje Ci pomysłów, jak się za to zabrać?


Oto kilka podpowiedzi – dowiedz się, gdzie najlepiej bywać. Zdecydowanie zaraz po 40-tce faceci zaczynają się rozglądać za młodymi panienkami. Powody są dwa – raz, że w domu już się zna każdy milimetr partnerki, a dwa – siwiejące skronie i zmiana sylwetki wymusza sprawdzenie swej atrakcyjności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty