poniedziałek, 16 września 2019

Jak dotrzec do chlopaka

Nikomu się nie zwierza ze swoich problemów, osobistych, rodzinnych, co doskonale rozumiem. Nie jesteśmy razem, aż tak długo, żebym znała każdy sekret. Tylko problem polega na tym, że on ciągle powtarza, że jest uparty, że trudno do niego dotrzeć. Jestem z nim już tygodni i troche nam sie nie układa. Ostatnio moj chlopak jest jakis inny jakby zamkniety w sobie.


Ale i ja pare dni temu nie zachowalam sie za fajnie bo on chyba chcial pogadac bo mu babcia zmarla a ja tylko kiwnelam ramionami. Od dawna nie układa się w moim związku. Mieszkamy razem, ale spędzamy czas poza domem, ze znajomymi. Moj chłopak ma kogoś, mam do tej dziewczyny numer. Nie wiem jak dotrzeć do chłopaka.


Przy okazji był tez obrazony na wszystkich jej znajomych co wyraźnie pokazywal jak sie na piwo do niej wpadało, wchodzil nie odzywając sie do nikogo , jak ktoś do niego cos zagadał, to sie patrzył i nie odzywal, jak sie pytaliśmy co sie stalo mowiła ze ma focha, skończyło sie rozstaniem. A jak gdzies z nia wyszłam to on potrafił. Teraz kobiecie grozi nawet pięć lat więzienia. Przed kilkoma dniami grodziscy policjanci potrzymali zawiadomienie o próbie kradzieży osobowej mazdy z parkingu w Grodzisku.


Prubuję do niej zarywac ale ona przy innych tematach typu czy kogos ma lub inne takie podobne. Zawsze odwraca uwagę, zmienia ten temat, A ja niestety nie wiem jak do niej dotrzeć. Pomóżcie proszę i nie smiejcie się bo po to jest ta strona, żeby się pytać o takie rzeczy.


Jak już tak się stanie - pochwal go, pokaż, że się cieszysz, że jesteś z niego dumna, że On potrafi. Jeśli będziesz zabraniała i karała - On i tak zrobi jak zechce i może już nie chcieć rozmawiać. Nie doprowadź do sytuacji, że nie będzie Cię przekonywał o poprawie. Jak coś obieca, powiedz mu, że mu wierzysz i liczysz na.


Wrocilam do niego, wybaczylam. Wszystko było cudownie, do pewnego czasu. Od dwoch tygodnie widujemy sie tylko w weekendy.


Kiedy staralam sie porozmawiac, zasugerowal ze jestem wariatka wymyslajaca sobie problemy. Jak dotrzec do niego, zeby zrozumial i moja strone? Poproś, by syn zastanowit się, jak jego zdaniem można odbudować zaufanie.


Potem pomyślcie wspólnie o zadośćuczynieniu zarówno materialnym, jak i emocjonalnym. Niech powie, jak ostatecznie chce z tego wybrnąć. Tymczasem alkoholik to dorosła osoba, która wie, że to, co robi jest złe. Zdaje sobie również sprawę, że jego rodzina cierpi przez jego zachowanie. Jednak – podobnie jak z dzieckiem – gderaniem i zrzędzeniem nie wskóra się nic.


Dzieci mają tendencję do wystawiania dorosłych na próby. Watek edyci o niepelnej rodzinie nasunal mi pewna mysl. Wlasciwie mysle juz o tym od jakis pieciu lat i nie wiem co robic. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy.


Witam, Mam lat , kilka miesięcy temu poznałam chlopaka lat starszego. Na poczatku moja mama go zaakceptowała. Zatem teraz jest strasznie, ona próbuje wymusić.


Temat: jak dotrzeć tanio do Sarajewa? Zależy nam na tym żeby wyjazd byl jak najtańszy, dlatego samolot odpada. Natomiast stop jest świetnym rozwiązaniem, ale nie o tej porze roku. Najlepszą opcją jaką udalo nam się do tej pory znaleźć jest autobus Eurolines do Budapesztu.


Nawet rodzice majacy dobry kontakt z dzieckiem, w tym wieku go traca, zwykle strasznie sie przy tym dziwujac jak do tego doszlo. Dom traktowała jak hotel, wracała do domu późno, często w stanie wskazującym na niekontrolowaną zabawę. Nie potrafiłam sobie z nią radzić - muszę przyznać, że byłam przerażona. Joanna Godecka: Smerfetko, to, jak zachowuje się partner w stosunku do Ciebie w ogromnym stopniu zależy od Twojego przyzwolenia.


Niestety od czasu do czasu warto zatrzymać się na chwilę i zrobić mały bilans, aby odkryć, w jakim stopniu akceptujemy naszą sytuację. Jeśli pewne zachowania Ci się nie podobają, nie akceptuj ich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty