piątek, 1 kwietnia 2016

Brak pomyslu na siebie forum

Mam lata i do teraz nie wiem, co chce robić w życiu. Skończyłem medyczną szkołę policealną, pracowałem trochę jaki opiekun medyczny, ale to jednak nie jest dla mnie. Nie wiem co mam zrobić ze sobą, to wszystko to pomieszanie z poplątaniem. Witam, przede mną trudny okres - matura.


Wiem co chce zdawać: rozszerzony polski i geografię. Natomiast nie mam kompletnie pomysłu na siebie. Proszę Was, już doświadczonych o pomoc. Starają się zrobić z miasta dziwny twór stawiają gdzie się da fontanny i inne cuda o betonowych cudach nie wspomnę ,a wiele pięknych nie kiedy zabytkowych budynków rozpada się na oczach.


Szukam pracy, ale generalnie nie wiem od czego zacząć. Skończyłam finanse i bankowość ale nie mogę podjąć pracy ze względu na letnia córcię której nie miałby kto odbierac z przedszkola - praca zmianowa. Kariera inżyniera - dyskusja Pytanie, na które specjalista HR, oceniający kandydatów wg określonych schematów, nie znajdzie. Witam serdecznie, Nie wiedziałem gdzie to wrzucić to dałem do ogólnego tematu Mam lat,.


Oto rada warta kilkaset złotych! Tyle się słyszy o tym, jak trudno znaleźć pracę, jakie to życie dzisiaj ciężkie – nie ma perspektyw, nie ma pieniędzy. Jakieś 2-dni po maturze zmarła nagle moja mama, z którą miałam zdecydowanie lepszy kontakt niż z ojcem. Moj problem polega na tym,ze po pierwsze zabraklo mi motywacji od czwartku. Doslownie szedlem na trening jak za kare.


Chcodzi o to generalnie, ze nie mam pomyslu za bardzo jak sie ubierac- rano sie spiesze, biore jeansy rurki i dluzszy sweter i do tego. W zeszłym roku chciałam w prezencie (tylko akurat na urodziny) miniszlifierkę Dremel (dostałam ) i nowy duży zestaw koh-i-noorów (też dostałam), a w tym zażyczyłam sobie wyjazdu (również dostałam, tzn dostanę, ale już zabukowany ). Brak pomysłu na siebie swój styl. I jeszcze chciałabym upgrade do Corela. Czasem wiem,wiem lepiej odpuscic,ale jestem typem czlowieka ktory nie dopuszcza sobie odpuszczanie treningow. Po piatkowym treningu zdecydowalem,ze chyba czas odpuscic i odpoczac z tydzien.


Znajdź wyniki, które zawierają. Forum Kobieta Ślub i wesele Ślub i wesele. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! No właśnie- smutne ale prawdziwe- nie mam pomysłu na siebie.


Wszystkich nie da się zadowolić. Można jechać za granice,na inny kontynent,tam będzie wam fajnie,czysto,ciepło itanio,,. Pan Dzierżewicz ze swoją radą wygrał ostatnie wybory i konkurencja przegrała z kretesem(na radnych) więc ludzie sie wypowiedzieli. Swoje żale proszę zachować dla siebie. A te teksty o referendum mnie śmieszą każdy wie że to nie ma szans.


Tutaj nie ma miesni, nie ma pupy, ud lydek, wszystko proste jak kolek, rzezbic nie ma w czym. Jesli schudniesz wiecej, bedziesz jeszcze bardziej nieestetycznie wygldac. Skończylam studia, zrobiłam podyplomówkę, ale nie wiem, co ze sobą zrobić dalej ze swoimi życiem. Nie interesuje mnie nic szczególnego, studia po.


SPD nie ma pomysłu na samą siebie - tak komentują dziś media w RFN kryzys w kierownictwie najstarszej niemieckiej partii. Obecnie waży się jednak nie tylko los socjaldemokratów, ale też. Niestety praca jest na razie na umowę zlecenie, póki studiowałam jakoś mi to nie przeszkadzało ale powoli zaczyna mi to doskwierać. Dzień dobry, mam problem ze sobą i to nie mały.


Nie wiem od czego zacząć, brak mi siły na życie, brak mi pomysłów na siebie, brak wiary w siebie. Jestem osobą dorosłą, pracy chwilowo nie mam, szukam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty