czwartek, 28 kwietnia 2016

Jesteś samotny

Bez obaw, masz przy sobie miłe osoby, które lubią spędzać z Tobą czas i zawsze służą pomocą! Rozejrzyj się i korzystaj ze szczęścia. Masz wokół siebie ludzi, którym na Tobie zależy i którzy bardzo lubią być w Twoim towarzystwie. Zawsze możesz zwrócić się do nich o pomoc.


Powiedziałabym że coś pomiędzy. Twoje poczucie samotności jest iluzją.

Samotny mężczyzna z wyboru lub mimo woli. Witam Was, mówi się samotni łączcie się, więc postanowiłem do Was napisać, gdyż trapi mnie samotność. Jestem samotnym mężczyzną, który coraz bardziej tęskni za drugą osobą. Kiedyś wydawało mi się, że to mój wybór, bo chcę poświęcić się pracy, chcę być niezależny i się wyszumieć. Jeśli dokucza Ci samotność, jeśli szukasz osoby do wspólnego życia, jeśli uważasz, że w Twoim życiu nie dzieje się nic ciekawego, przeczytaj najnowsze anonse od samotnych Lubuszan.


Czytaj nowe ogłoszenia matrymonialne i poznaj swoją drugą połowę. Pisze do Was ze słonecznej Italii :) Wiem, że jest to strona dla samotnych, a ja czuję się samotny - samotny mężczyzna. Z Polski wyjechałem, jak to się mówi, za chlebem.

Nie było tu dobrej pracy w moim zawodzie, a tam dostałem dobry kontrakt i niezłe zarobki. Jeśli nie jesteś zadowolony z obecnej sytuacji, nie staraj się na siłę szukać kompromisów czy „mniejszego zła”. Czujesz, że Twoja droga do szczęścia prowadzi przez miłość do kobiety?


Nie wahaj się o nią zawalczyć! Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jesteś samotny ? Nie muszę wysłuchiwać wyżalania się, głupich słów że nie mam serca, że za zimna, że bez grama uczuć i empatii. Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie całe życie - oto miłość. Też nie musisz być sama, sam!


Wyślij do nas list i znajdź drugą połowę. Może jesteś ze swoją partnerką, może snujecie plany na dalszą wspólną przyszłość, odwiedzacie salony meblowe, planujecie wakacje, rozmawiacie o widzianych ostatnio filmach czy przedstawieniach – a jednak w głębi serca masz wrażenie, że to nie to, że w waszym związku jesteście pozornie razem, ale coraz bardziej osobno. Jeżeli te marzenia były ważne dla ciebie, to prawdopodobnie wcale nie umarły, wciąż gdzieś tlą się w tobie.


W tym przypadku poczucie samotności w związku to inaczej potrzeba, aby przynajmniej w pewnych kwestiach lub przez jakiś czas skupić się tylko na sobie. Będę przy tobie, będę przy tobie Jesteś samotny ? Skorzystaj z naszej propozycji i zamieść w tej rubryce. Pamiętaj, że fakt, czy ktoś jest samotny, czy tworzy związek, nie powinien być kryterium wartościowania człowieka. To, że akurat jesteś sam, nie oznacza, że jesteś gorszy! Partnerstwo przecież też nie gwarantuje braku odczuwania osamotnienia.


Jakże miłym odkryciem jest doświadczenie, że będąc samemu, wcale nie jest się samotnym.

Mam konto na Sympatii, ale jakoś mało z tego wynika, bo jestem troszkę nieśmiały i nie jestem zbyt wysportowany. Bardzo szanuję wszystkie kobiety, staram się być miły i uprzejmy, a mimo to nie mogę znaleźć drugiej połówki - zaczyna swój list mężczyzna, który szuka przyczyn swojej samotności. Z wianuszka znajomych z czasów studenckich zostało wam wąskie grono przyjaciół, którzy i tak nie mają dla was czasu?


A wy nie macie czasu dla nich. S amotność to nie brak ludzi dookoła nas. Bywamy samotni w drodze do pracy, w zatłoczonym tramwaju, w szkole, na ulicy, w kawiarni. Jesteśmy samotni w związkach, wśród przyjaciół. Jeśli jesteś samotny m ojcem chcialabym Cię poznać,aby razem iść przez życie i stworzyć dla naszych dzieci fajny dom.


Dom do którego chętnie się wraca bez względu na wiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty