poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Ona starsza on młodszy forum

Mam lat włąsnie sypie mi sie małzeństwo po latach. Podejmuję decyzje o rozwodzie- pisze ja bo mąż nie chce sie rozstać bo nie za bardzo cokolwiek chce zmieniać. Zwlaszcza w konkescie tego forum. Młodszy partner zaczął u mnie bywać, a ludzie mieli używanie. Ja, 37-letnia mężatka z 16-letnim synem.


On lat ode mnie młodszy, bez studiów, mieszkający z rodzicami.

Ostatnio takie spostrzeżenia: Coraz częściej widzę sytuację, że laski po rozwodach wiążą się z młodszymi kolesiami. Wprawdzie w Hollywood związki starszych kobiet z młodszymi mężczyznami są dziś na porządku dziennym, na naszym polskim podwórku. W naszym kraju przeważają stereotypy. Dyskutowaliśmy o tym na Forum.


Dziś podsumujmy temat z najwybitniejszym polskim specjalistą od spraw damsko-męskich, prof. Różnica wieku, nawet bardzo duża, nie ma wpływu na trwałość uczuć. Ważne jest, dlaczego ci dwoje chcą ze. To właśnie różnica poziomu życia i oczekiwań spędza sen z oczu kobietom, które zakochały się w młodszym mężczyźnie.


Na forum Kafeterii zdania na ten temat są jednak podzielone.

Gdy kobieta jest starsza to mimo wszystko ryzykuje. Znam małżeństwo, które poznało się gdy on miał lat, a ona 26. Starsza kobieta i młodszy facet.


PL - Jestem dość młody, mam lat, ale zauważyłem, że zdecydowanie bardziej kręcą. Według mnie to ze jest młodszy od Ciebie nie ma żadnego znaczenia. No bo skoro dobrze im ze sobą to jakie to ma znaczenie? Takie związki mają szanse przetrwać. Moja dziewczyna jest ode mnie młodsza, o rok, może to niewiele ale w niczym nam to nie przeszkadza, nie ma z tym problemów.


Czy waszym zdaniem to jakaś dziwna sytuacja? Ale dodam, że dziewczyna się podoba kolesiowi i nawet on proponuje spotkanie. Szukam filmów z motywem zauroczenia, fantazji, związku, gdzie kobieta jest starsza od mężczyzny, albo nastolatka.


Znam i chyba każdy zna Absolwenta, niestety z innymi tego typu filmami się nie zetknąłem, więc czekam na jakieś propozycje, inne ciekawe tytuły ? Alien napisał(a): Przeważnie dziewczyny wybierają sobie chłopaków młodszych, a chłopacy analogicznie młodsze dziewczyny. Ja bym twierdził, że wprost przeciwnie. Ale i tak wszystko zależy od pary, od różnicy wieku. Moja żona jest ode mnie starsza o lat dwoje i jakoś nam to nigdy nie przeszkadzało.


Temat: Ona starsza , on młodszy. Oczywiście, tutaj schemat jest prosty: kobieta nie powinna spotykać się z młodszym mężczyzną, bo albo on jest zbyt niedojrzały, albo ona zwyczajnie dla niego za stara.

Tymczasem nikt nie miałby problemu z sytuacją dokładnie odwrotną. Gdyby to 35-latek spotykał się z 25-latką, miałby nie tylko. A mnie właśnie zostawił facet młodszy o lat. Byliśmy cztery lata razem i było jak w bajce, dla niego zostawiłam poprzedniego faceta, zrezygnowałam z ustabilizowanego życia – pisze na forum internetowym kobieta o nicku „zraniona”. Opowiada też o ukrywaniu związku, życiu w tajemnicy i zdradzie partnera.


Mam lat i od pół roku jestem szczęśliwa z dwudziestoletnim mężczyzną. Zostałam zaakceptowana przez jego rodzinę. Staramy się właśnie o dziecko.


Z pierwszego małżeństwa mam syna (lat). JEst teraz za granicą, boję się jak on zareaguje na wieśc, że jestem z mężczyzną młodszym od niego. Nigdy nie myślałam o naszym związku w kategoriach wiekowych - uśmiecha się Elżbieta, chociaż dodaje, że rodzina i znajomi nie raz dawali jej do zrozumienia, że jest tą starszą. Może w Warszawie, czy w Krakowie, starsza kobieta i młodszy o lat mężczyzna to nic niezwykłego. Młodsi panowie cieszą się z fajnego seksu z doświadczoną kobietą oraz z komfortu, jakim jest brak zobowiązań.


W końcu starsza kobieta raczej nie będzie naciskać na stały związek, małżeństwo, choćby dlatego, że może czuć, że jej po prostu nie wypada. Większość związków rozpada się właśnie z tego powodu. Dlatego kobieta która jest starsza od partnera musi się liczyc z tym że wczesniej czy poźniej zostanie sama a on pójdzie do młodszej. Chwilowy romans z młodszym mężczyzna może byc interesujący ale tylko chwilowy.


I nie ma szans na przetrwanie. Ja w każdym razie w to nie wierzę. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Czwórka przyjaciół: Jim (Jason Biggs), Oz (Chris Klein), Kevin (Thomas Ian Nicholas) i Paul (Eddie Kaye Thomas), od wielu lat stara się pozbyć dziewictwa, jednak ich wysiłki są na marne. Czy młodszy ma szanse spotkać starsza ? Towarzyskie - Forum Gdańsk, Gdynia, Sopot.


Porozmawiaj o aktualnych problemach i radościach mieszkańców Trójmiasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty