piątek, 15 kwietnia 2016

Jak znaleźć bff w nowej szkole

Jak znaleźć BFF w nowej szkole ? Oto co powinnaś zrobić, żeby bez problemu znaleźć swoją nową BFF: Zrób dobre pierwsze wrażenie. Nie jest tajemnicą, że jeśli poznajemy kogoś nowego, najważniejszą pierwsze chwile spotkania. Nowa szkoła, nowi ludzie, nowi nauczyciele. Każdemu na początku ciężko się przystosować do innego otoczenia. Zawsze raźniej byłoby przechodząc przez wszystko ze swoją bratnią duszą.


Oto kilka porad które pomogą ci odnaleźć swoją nową BFF. Pójście do nowej szkoły to nowi znajomi. Nowe osoby i zupełnie różne charaktery, ale jak w tłumie obcych znaleźć przynajmniej jedną pokrewną duszę?


Bądź pierwszą osobą, która udzieli odpowiedzi! Uważasz, że znasz lepszą odpowiedź? Więc tak przeprowadziłam się do miasta w czwartek i nikogo tu nie znam. Od pewnego czasu nie przyjaźńię się z moją BFF. Jeśli chodzi o szkołę to wszystkie dziewczyny.


Jak poradzić sobie ze stratą przyjaciela , który nie wróci? Jak odnaleźć się w nowej szkole? Witam, mam lat, obecnie przeniosłam się z liceum, które znajduje się w szkole, gdzie chodziłam już do gimnazjum, do innej, dość prestiżowej szkoły. Mimo że miałam w klasie przyjaciółkę, byłam przewodniczącą i znałam prawie wszystkich, to nie czułam się tam dobrze. Nie mogę się odnaleźć w nowej klasie.


Często siedzę sama w ławce, bo jest nas nieparzyście. W gimnazjum byłam lubiana i nigdy nie miałam takich problemów. Nie czuję się tu tak dobrze, jak tam.


Strasznie tęsknie za starą klasą. Chciałam się przepisać do innej szkoły, ale w klasie do której chciałam pójść nie ma miejsc. Jakie znaleźliście błędy w Nowej szkole? Ja taki wieelki i rażący błąd zauważyłam w imieniu synka Bardzo Ważnego Dyrektora.


W Godzinie duchów nazywał się Robert, a w tej Sylwek:? Udawałam, że wszystko jest w porządku, a potem przychodziłam do domu i płakałam. Raz nawet próbowałam odizolować się od niej, ale wtedy zauważyłam, że cała klasa zaczęła się ode mnie odwracać. Właśnie wtedy postanowiłam zmienić szkołę. W nowej klasie nikt mnie nie będzie znał, mogę zacząć wszystko od nowa.


Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem, będą podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie np. Sama w nowej szkole - porady na pierwszy dzień i tydzień w liceum, technikum Aniamaluje. Potem obejrzyj Nietykalnych – na pewno nie jesteś starym, spróchniałym gościem jak bohater (a jak jesteś to jeszcze lepiej), więc tym bardziej jego postawa może spowodować pewną przemianę. Jak naprawdę będzie w LICEUM? W szkole czułam takie naciski, że często chciało mi się jednocześnie płakać i krzyczeć” (Sharon z USA).


Następnie spal tę kartę – już nigdy nie będziesz tego robił. CZY nie odnosisz wrażenia, że rodzice nie. Sprawdź, czy Ty i Twoja przyjaciółka jesteście BFF, a może jesteście zwykłymi koleżankami?


Mam na imię Kamil, a w internecie bardziej znany jako Luferek (dawniej Khrystaal).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty