środa, 13 kwietnia 2016

Mitsubishi l200 miga kontrolka napędów

Mam problem z migającą kontrolką napędu (zielona) w Pajero Sport. Kontrolka ta miga już od jakiegoś czasu. Byłem z tym w serwisie i po podłączeniu do komputera pokazuje jakieś błędy, które są usuwane, ale to nic nie daje, bo za chwilę znowu miga. W czasie jazdy przy migającej kontrolce nic się nie dzieje samochód jedzie.


Mam taki problem a mianowicie w moim l2przy wyłączonym napędzie 4xmiga kontrolka napędu, po włączeniu jest zapalona, napęd sprawny. I takie moje pytanie dlaczego przy wyłączonym ów kontrolka miga? Dodam tylko, że miga od samego zakupu.


Mam go od 3miesiecy i mam problem z kontrolkami od napędu. Podczas przełączania z napedu na koła zaswiecają sie wszystkie cztery zielone kontrolki a gdy wracam do jazdy z napedem na koła kontrolki od przednich kól mrugają a nastepnie gasna i zaczyna mrugac pomarańczowa kotrolka na srodku i tak jest cały czas. N wszystkie biegi terenowy działają bez zarzutu, wtedy kontrolka świeci się cały czas tak jak powinna, R/D Lock jest tez ok.


A/T na desce, ale nigdzie nie ma takiego przełącznika. Drugi problem to mrugające kontrolki od napędów. Jak włączę 2H to świecą się kontrolki tylnych kół a przednich migają, jak włączę 4H to świecą się kontrolki przednich i tylnych kół a mruga kontrolka między osiowego układu różnicowego. Samochody Początkujący manta Sie 2016:47. Mitsubishi l2elektryczne szyby się blokują.


I okazało się że żarówki stop są spalone, a grzebałem przy ABS-ie cały dzień Po wymianie żarówek stop wszystko wróciło do normy, ABS działa. Wydaje mi się, że kontrolka zaczęła migać od momentu kiedy zaczęły sie silniejsze mrozy, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie? Po przeczytaniu o niezaliczonym teście łosia zacząłem sie zastanawiać czy może jednak nie zamienić na mocniejszy silnik 110km, ktory dopiero co wszedł do oferty polskiego przedstawiciela (oczywiscie 4x2) do ktorego mozna dokupic esp (oraz gratis upierdliwy FAP).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty