czwartek, 14 marca 2019

Brak znajomych w doroslym zyciu

Można co prawda stworzyć zgraną ekipę w miejscu pracy, jednak ze względu na trudne układy, stres, a często również rywalizację, jest to trudniejsze niż wcześniej. Stąd nierzadko pojawia się przekonanie, że w pracy można mieć co najwyżej znajomych, na pewno nie przyjaciół, bo w razie problemów można liczyć tylko na siebie. W każdym razie i tak wyrzuciłam z niego wszystkie posty, usunęłam komentarze pod postami znajomych, napisałam do znajomym, że usuwam i można dzwonić albo wysłać maila, po czym usunęłam wszystkich znajomych i resztę fotek i tyle.


W chwili obecnej fb nie jest mi do niczego potrzebny. Może za kilka lat gdy zacznę kolejne studia.

Witam Na imię mi Zosia i piszę tutaj tak po prostu,żeby się wygadać. Rady nie szukam, bo na mój problem,żadnego sensownego rozwiązania nie widzę. Ty, solaris - czemu w niektorych postach nie masz literowek, a w innych sie od. Im jesteś starszy, tym trudniej o przyjaźń.


Mieszkasz w wielkim mieście z dala od przyjaciół z dzieciństwa, a ostatnia rzecz, o której myślisz po przyjściu z pracy, to wyjście z kumplami. Nic gorszego uslyszec nie moglam. To byl najgorszy rok w moim zyciu , spalam na ulicy, glodna.


Naukowcy już dawno odkryli, że mózg dziecka potrzebuje miłości, żeby się prawidłowo rozwijać.

Zaniedbane emocjonalne dzieci rozwijają się gorzej, mają trudności z nauką i przystosowaniem do życia w społeczeństwie. Korelacja między cechami rozwojowymi mózgu u dzieci a cechami osobowości jest bezdyskusyjna i uniwersalna. Taki temat pod rozwage- dyskusje- relacje w doroslym zyciu rodzenstwa, ktore zylo w dysfunkcyjnym domu, w szczegolnosci w domu z podzialem rol, gdzie jedno z rodzenstwa bylo uprzywilejowane wobec reszty- lub jedno bylo dyskryminowane wobec reszty (reszta moze byc jedna albo i trzy osoby). Praca poświęcona jest zjawisku Dorosłych Dzieci Alkoholików, w skrócie DDA. Celem pracy jest próba stwierdzenia czy dzieciństwo z osobą nadużywającą alkoholu ma wpływ na dorosłe życie.


Czy DDA różnią się od nie-DDA. Trudności w dorosłym życiu po trumatycznych przeżyciach z dzieciństwa. Jestem mamą dzieci, mam lat. Chciałąm opowiedzieć wam w skrócie moją historie.


DDA- jak sobie poradzić w zyciu dorosłym z takim bagażem doświadczen Zaloguj. Swoją słodką dwudziestkę mam już dawno za sobą teraz bliżej mi do trzydziestki. Jest jednak kilka spraw, które zakańczają się wraz z zakończeniem szkoły średniej i rozpoczęciem życia na własny rachunek. Ja swoje pierwsze wiadro zimnej wody dostałam w wieku lat, kiedy to zaszłam w ciążę.


Czy będą to przyjaźnie na zawsze, to czas pokaże. Na razie trwają około lat, jedna lat. Wszystkie zawarte w dorosłym życiu, te z dzieciństwa się.

Zamieszkanie razem to już w ogóle kosmos, bo większosć się boi a to przeciez dopiero wiąze ludzi wlaśnie takie ciągle przebywanie ze sobą. W swojej milosci do dzieci rodzice uprawiaja styl realizowania swoich niespelnionych marzen czy planow np. W tej realizacji zapominaja aby chwalic, aby doceniac i utwierdzac ,ze cos dzieci zrobily wspaniale i dobrze. Niewatpliwie odbije sie to na psychice w doroslym zyciu. Obserwując otoczenie, widzę iż trudnośc polega na.


Dlaczego trudno stworzyć związek w dorosłym zyciu? To pytanie do osób, które wychowały się bez rodzica (mamy lub taty) - czy odbija się na Was w dorosłym Brak rodzica a problemy w dorosłym życiu ? Trudnosci w doroslym zyciu po traumatycznych przezyciach z dziecinstwa - Netkobiety. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Od kilkunastu lat pracuje jako dziennikarka, a od trzynastu także jako pisarka. Napisała kilka książek: Moja mama czarownica.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty