środa, 13 marca 2019

Wyrejestrowanie odbiornika rtv po śmierci

Dzień dobry chodzi o to, jak wyrejestrować telewizor. Czy mogłaby mi Pani zamieścić wzór wniosku o wyrejestrowanie odbiornika RTV? Cyfrowego Polsatu, oraz abonament RTV, jednak telewizji dużo wcale nie oglądałam, postanowiłam zrezygnować z telewizji, telewizor sprzedałam, ale został mi jeszcze do. Nie propagujemy wyrejestrowanie odbiornika by zrobić na złość PISowi, w naszej ocenie media publiczne powinny być finansowane z budżet czyli z innych podatków, przy czym powinno być mniej stacji RTV. Opłata za posiadanie odbiornika RTV przy współczesnej technologii to nieporozumienie, jest przecież internet, telefon komórkowy.


Można wyrejestrować odbiornik radiowy lub telewizyjny przez internet i nie płacić abonamentu. Urzędnicy Poczty Polskiej wyjaśniają w rozmowie z Faktem krok po kroku jak to zrobić. Fakty w sprawie płacenia abonamentu: 1mln – tyle w Polsce jest gospodarstw domowych mln – tyle gospodarstw domowych ma zarejestrowane odbiorniki rtv mln – tyle osób, spośród.


Warto też wyrejestrować zmarłego w spółdzielni mieszkaniowej, to zmniejszy opłaty za czynsz, czasami też za wywóz śmieci. Obowiązek rejestracji odbiornika przez inne osob, to zupełnie inne zobowiązanie. Co do zasady przecież jak ktoś mieszka samotnie i umrze, to z niczego nie wynika, że opłata ma być kontynuowana.


Kilka osób udało się do urzędów pocztowych w celu wyrejestrowania odbiornika RTV. Jednak w urzędach pocztowych przy ul. Jana Pawła II w Warszawie oraz na Żoliborzu spotkali się z odmowa. Jak poinformowali pracownicy otrzymali wytyczne zakazujące wyrejestrowania. Działania Poczty są oczywiście bezprawne.


Mam pytanie, jak długo komornik może zajmować konto bankowe z tytułu nie zapłaconego abonamentu RTV. Raz po śmierci mojej mamy chcąc być uczciwym zapłaciłem abonament, ale nie wyrejestrowałem odbiornika jak powinienem. W przypadku śmierci abonenta, spadkobierca, współmałżonek lub osoba, która mieszkała z osobą zmarłą, powinna dopełnić formalności wyrejestrowania odbiorników radiowo-telewizyjnych. Abonament rtv po zmarłym mężu. Witam, mam pytanie odnośnie abonamentu rtv, mam nadzieję ,że umieszczam wpis w dobrym dziale.


Z tego obowiązku nie zwalnia fakt, że płacimy za kablówkę Generalnie zasady wnoszenia opłat RTV są. Wojna o opłatę z Pocztą Polską nie jest łatwa. RTV było zarejestrowane na Nią.


Po śmierci żony wpadłem w depresje, leczę się nadal. Zapomniałem wyrejestrować odbiornika, przyszło wezwanie do zapłaty za okres 07. Nie mam dochodów, spłacam kredyt zaciągnięty na leczenie żony. Może będzie Pan w stanie pomóc? Dziś dostałem otrzymałem uroczysty list z Poczty Polskiej, że zalegam z abonamentem RTV na kwotę 6zł i tp bez odsetek.


Znaleziono interesujących stron dla frazy wniosek rezygnacji z abonamentu rtv w serwisie Forum Money. No przecież w sklepie go nie ukradłam, zapłaciłam i co? Nawet miliony Polaków może zostać wezwanych do spłaty zadłużenia. To głównie osoby, które kiedyś regularnie opłacały abonament RTV, ale przestały to robić i nie wyrejestrowały odbiornika.


Ma, bowiem na nią tylko siedem dni. Z szacunków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że abonament radiowo-telewizyjny płaci co dziesiąta rodzina. Poczta Polska ściąga zaległy abonament rtv. Rachunki mogą opiewać nawet na ponad tys.


Teraz okazało się że pracownik Działu Obsługi Abonentów. To kwota uwzględniająca upust za opłacenie abonamentu. Tak samo jak przychodzi się odbiornik zarejestrować, to na tej samej zasadzie się go wyrejestrowuje. Po prostu zgłasza się fakt posiadania lub nie odbiornika rtv, czy to na poczcie czy przez internet.


I wyrejestrowanie odbiornika wcale nie zależy od wyniku jakiejś tam kontroli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty