środa, 6 marca 2019

Powiadomienie o nieodebranym połączeniu play

W moim mieszkaniu jest bardzo słaby zasięg i nieustannie otrzymuję wiadomości z powiadomieniem o nieodebranym połączeniu. Nie mogę zablokować tego numeru, bo w ogóle nie wyświetla się żaden numer, tylko jako nadawca jest PLAY. Czy da się jakoś wyłączyć te powiadomienia?


Nie chcę otrzymywać takich sms-ów. PLAY - powiadomienie o nieodebranym połączeniu S. Od dziś zauważyłem, że o nieodebranym połączeniu przypomina tradycyjny SMS (a nie tzw. flash sms jak do tej pory). Wcześniej miałem brand Orange. Mam teraz taki problem, że czasem gdy ktoś chce się do mnie dodzwonić, to nie wyświetla mi się połączenie tylko dostaje powiadomienie o nieodebranym połączeniu, na brandowanym tak nie miałem, jakieś pomysły co może być nie tak ? Przydatne na telefonach nieposiadających diody powiadomień.


Cechy: ★ Zarządzanie profilami. Przypomnienia o: nieodebranych połączeniach, nieprzeczytanych wiadomościach. Chociaż rzeczywiście, niektórzy mogą uważać, że Już w zasięgu, to taka dodatkowa inwigilacja Z tego, co pamiętam, PTC też jako pierwszy operator, wprowadził usługę Informacja o nieodebranym połączeniu, przed Już jestem. Nawet nie pamiętam dokładnej nazwy, bo na pewno jest inna i chyba krótsza, od tej P4.


Prawidłowo Play powinien zgłosić sprawę do Microsoftu a ten powinien zrobić kompilację z poprawką na telefony gdzie występuje problem. Numer został przeniesiony z innej sieci do play, końcem maja, od tego czasu cały czas jest problem ponieważ nie przychodzą powiadomienia o nieodebranym połączeniu. Jest to numer firmowy, ważny.


Gdy znajduje sie poza zasięgiem, jest wyłaczony, lub w trybie samolotowym i ktoś dzwoni to nie przychodzi żadna informacja na ten temat. Wiec na lata wyjdzie cie 600zl W taryfie, o ktorej mowisz, smsy za 20gr przy abonamencie 50zl. Zgoda - jest taka opcja w powiadomieniach, ale mnie chodzi o cykliczne powiadomienie o nieodebranym połączeniu głosowym lub sms - np. Dziś mam coś dla posiadaczy telefonów z Androidem pozbawionych diody powiadomień. Sam do niedawna borykałem się z tym problemem posiadając SGS-a 2. Niesamowicie denerwujące był to, że bez podświetlenia ekranu nie mogłem zobaczyć, czy czeka na mnie SMS, nieodebrane połączenie lub co bardzo ważne w moim codziennym życiu – przypomnienie.


Jak wyłączyć sms o nieodebranym połączeniu ? Chce tylko informacje ze mam nie odebrane połączenie w spisie połączeń czy na głównym ekranie. Ja to miałem kilka razy tak, że nigdzie nie informowali mnie o nieodebranym połączeniu. Kolega mi kiedyś mówił, że do mnie dzwonił a nie dostałem żadnej informacji - ani sms-a, a w połączeniach także nie było żadnej takiej próby. Od jakiegoś czasu zauważyłem ze gdy podczas rozmowy próbuje dodzwonić się do mnie trzecia osoba to nie słyszę charakterystycznego piknięcia.


A ja, tę usługę, sobie też chwaliłem. Mam i zawsze miałem wyłączone połączenia oczekujące. Jeśli dobrze pamietam to było tak ze potem miałem w liście połączeń nieodebrane od tej. Play wprowadza Notkę SMS, która ma rozwiązać problem, gdy druga osoba jest niedostępna. Odbiorca otrzyma krótkie powiadomienie, aby zorientował się, czego od niego oczekujemy.


Operator włącza usługę kolejnym klientom bez ich wiedzy. Dzięki usłudze Oczekiwanie na połączenie podczas prowadzonej rozmowy jesteś informowany o kolejnej, przychodzącej na Twój telefon rozmowie. Wystarczy położyć palec na ikonce z nieodebranym połączeniem i przesunąć w dół ekranu a program automatycznie przekierowuje na nieodebrane połączenie i jednocześnie zwalnia blokadę ekranu.


Powiadomienie o nieodebranych połączeniach i sms-ach. Moje pytanie jest następujące : czy w systemie Android dla SGS II też jest podobny. Jak moge wyłączyć dźwiękowe (i najlepiej diodowe) powiadomienia o nieodebranym połączeniu? Denerwuje mnie to niemiłosiernie, szukałem tego już kilka razy i nie znalazłem takiej opcji. Ale wydaję mi się, że kiedyś gdzieś na nią trafiłem.


Podobne tematy Telefon RWT, powiadomienie o nieodebranym połączeniu na inny numer - możliwe? Przywrócić ustawienia fabryczne. Jeżeli nie pomoże to wgrać ponownie soft za pomocą: Witam, mam Xperię Z. Problem polega na tym, że jak nie odbiorę p. W Play tak miałem - podczas rozmowy na ekranie pokazało się okno do odebrania połączenia a potem dostawałem SMS. Dzięki, o odebraniu połącenia mówiłem w przenośni. Chodzi mi o to, że w przypadku kiedy nie odbiorę połączenia bo np.


Ze starych czasów Nokii pamiętam, że powiadomienie o nieodebranym połączeniu czy SMS-ie pikało aż do momentu przeczytania. Czy jest taka apka na androida? W przypadku Użytkowników T-Mobile na kartę i Abonentów Mix, nie posiadających środków na koncie lub z przekroczoną datą.


Wtedy telefon będzie wysyłał automatyczne SMS na nieodebrane połączenia i nieodczytane SMS dopóki sami profilu z powrotem nie wyłączymy. Możemy jednak ustawić bardziej zautomatyzowane zasady, według których profil sam się wyłączy po pewnym czasie, a nawet takie, które spowodują automatyczne włączenie i wyłączenie profilu w.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty