czwartek, 14 marca 2019

Sms o nieodebranym połączeniu virgin

Usługa informuje bezpłatnym SMS-em o próbie połączenia. SMS nie jest wysyłany, gdy numer dzwoniącego nie został zarejestrowany przez sieć, np. W SMS-ie otrzymasz informację o maksymalnie numerach, które próbowały się z Tobą połączyć.


Niektóre telefony nie posiadają diody powiadomień LE więc po nieodebranym połączeniu czy SMS nie ma żadnego widocznego śladu dopóki sami nie włączymy telefonu i nie sprawdzimy powiadomień. Mam tak na zupełnie innym telefonie, pełny zasięg i sms o nieodebranym połączeniu. Zdarza się sporadycznie ale zdarza. Problemy występują o różnych porach dnia i w. Otrzymuję tylko SMS o nieodebranym połączeniu.


Przychodzą do mnie sms z play nieodebrane połączenie Jak ktoś do mnie dzwoni to czasem za pierwszym razem mówi poza zasięgiem czy coś takiego po wykręceniu drugi raz się dodzwaniają, a międzyczasie przychodzi do nie sms. Dzięki usłudze Oczekiwanie na połączenie podczas prowadzonej rozmowy jesteś informowany o kolejnej, przychodzącej na Twój telefon rozmowie. Jaki jest kod odwołujący w virgin wszystkie te przekierowania? Załóżmy, że znudziły mnie te sms informujące o tym, że ktoś do mnie próbował dzwonić i chcę kompletnie wyłączyć te informacje.


Jakim kodem wówczas należy to w virgin zrobić? Używam tego telefonu jako służbowego i dużo klientów dzwoni po (pracuję 8-18). Chcę aby telefon w godzinach 18-wysyłał sms o treści: uprzejmie informuję, że pracuję od 8-18. Proszę o telefon w godzinach pracy lub coś w tym stylu. Najlepiej jak będzie wysyłał takiego sms po nieodebranym połączeniu.


Od jakiegoś czasu MMSy nie dochodzą wcale, a SMSy z dużym opóźnieniem. Gorsze jednak jest to, że bardzo często na numer nikt nie może się dodzwonić. Telefon ma pełen zasięg, wybieram numer, a w słuchawce jest, że numer nieosiągalny, po kilku minutach przychodzi SMS z informacją o nieodebranym połączeniu. Blokada prezentacji własnego numeru przy połączeniu (CLIR) usługa nie działa przy połączeniu do uprawnionych służb np.


Jeśli klient Play jest poza zasięgiem lub wyłączy telefon, otrzyma potem SMS z wybraną treścią Notki SMS. SMS przychodzi z numeru osoby dzwoniącej. Jeśli dzwoniący nie wybierze żadnej treści, przysłany zostanie zwykły SMS o nieodebranym połączeniu. GB, rozmowy, SMS i MMS bez ograniczeń za PLN.


Przenieś numer bez komplikacji i wejdź do strefy Chill ON. Usługa pozwala na dostarczenie informacji o nieodebranym połączeniu, w zależności od sytuacji. Usługa umożliwia dostarczanie informacji na temat.


Jeśli masz jakiekolwiek informacje o tym kto dzwonił z tego numeru telefonu, podziel się nimi ze społecznością serwisu Ktoto. Napisz w komentarzu kto dzwonił, w jakim celu, z jakiej firmy, o jakiej porze i wszelkie inne dane jakie tylko posiadasz. Sms zamiast numeru telefonu nazwa. Powadomienie innego numeru o nieodebranym połączeniu. Jeśli jesteś poza zasięgiem lub wyłączysz telefon, otrzymasz potem SMS z wybraną treścią Notki SMS.


Tą rozszerzoną wersję usługi włączamy stopniowo wszystkim naszym klientom. Inni potrafią wysłać takiego SMS jakby od nadawcy był i po prostu się oddzwania. Tutaj jest tylko w treści numer i się domyślaj albo szukaj po książce albo klikam aby oddzwonić i jak się pokaże do kogo to szybko przerywam. Od początku jak jestem w Virgin miałem problem z tym, że czasami ktoś nie mógł się do mnie dodzwonić (komunikat abonent czasowo niedostępny). Jeżeli ktoś się nie może się do mnie dodzwonić dostaję sms o nieodebranym połączeniu.


Informacja o połączeniu oczekującym w Mobile Vikings. Obecnie mam tak, że kiedy z kimś rozmawiam, a osoba trzecia próbuje się do mnie dodzwonić, nie wiem nawet, że ktoś dzwoni podczas rozmowy, ani nie mam komunikatu, że dzwonił, juz po rozmowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty