wtorek, 19 marca 2019

Życiowe historie

O tym jak niebezpieczne mogą być kobiety przekonałam się na własnej skórze. Czasy tej historii sięgają moich młodzieńczych lat, kiedy jako młoda licealista przeżyłam piekło w swoim życiu. Moja historia nie jest typową smutną historią o miłości czy o złamanym sercu ale prawdziwą historią życiową, która wiele daje do myślenia. Jak kilka nie przemyślanych decyzji może zrujnować człowiekowi praktycznie całe życie.


Teraz gdy na to wszystko patrzę, widzę, że podczas swoich wyborów nie kierowałam się zdrowym. This feature is not available right now. Masz wybór odnośnie tego, jak opowiadasz historię swojego życia.


Nie wiem, czy jesteś tego świadomy, ale przez cały czas, w taki, czy inny sposób opowiadasz historię swojego życia, a te opowieści wywierają na Ciebie wpływ. Nas i naszą teraźniejszość uformowała między innymi nasza historia. Nasza strona pozwala umieszczać swoje opowieści w odpowiednich działach zupełnie za darmo.


Różnimy się zarówno psychicznie jak i fizycznie, a każdy z nas jest atrakcyjny na swój sposób. Być może to prawda, ale kiedyś w ogóle w to nie wierzyłam i dla mnie mój wygląd fizyczny to był duży problem. Pewnie każdy z nas, albo chociaż większość powie, że ma najwspanialszą mamę na świecie. I każdy ma do tego pełne prawo. Ja napiszę wam o tym, że moja mama jest tą najwspanialszą w moich oczach.


Każdy z nas, mając dzieci, chciałby być dla nich najlepszym rodzicem. Chciałby też wychować je jak najlepiej, ale nawet jeśli coś idzie nie tak, to nasze dzieci są te najlepsze. Anonimowość to jeden z widocznych elementów na tej stronie, więc i ja zachowam ten obyczaj. Podmiotem mojej historii jest Pan B. Chyba prawie każdy z nas był kiedyś szczenięco zakochany.


Życiowe historie

Opowiem wam jaka jest moja historia. Odkryj tablicę Prawdziwe historie należącą do użytkownika julianafundalsk. Zobacz więcej pomysłów na temat Cytaty, Cytaty życiowe i Prawdziwe historie. Na pierwszy rzut oka te opowiadania wydają się całkiem zwyczajne, po prostu – historie z życia wzięte.


Kiedy, jako dziecko chodziłam do szkoły, szczególnie do podstawowej miałam taką swoją zasadę, że nie mogę się ładnie ubrać, jeżeli nie nauczyłam się wszystkiego na dany dzień. Moja życiowa niezbyt fajna historia. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Z życia wzięte - śmieszne historie i historyjki, które rozbawią Cię do łez. Strona zawiera historyjki i anegdoty z życia wzięte. Bądźmy świadomi tego jakie przykrości spotykaja ludzi. Historie życiowe o których warto mówić. Dekameron to historie o zdradach, pierwszych doświadczeniach erotycznych, „występnym i brudnym życiu mnichów” i towarzyskich fortelach prowadzących do cielesnych uniesień – wszystko zaserwowane w łatwo przyswajalnej formie krótkich opowiadań, w sam raz do czytania na majowym pikniku.


O mężczyźnie, który przebierał się w różową sukienkę, by rozśmieszać żonę walczącą z rakiem. Linda, żona fotografa Boba Careya, zapada na ciężką chorobę. Diagnoza brzmi niczym wyrok – rak piersi.


Życiowe historie

AKA jak zawiodła komunikacja. Ten artykuł mógłby znaleźć się na dowolnym blogu, e-commerce nie ma tu większego znaczenia. Znany amerykański doradca inwestycyjny siedział na przybrzeżnej skałce w małej meksykańskiej wiosce, gdy do brzegu przybiła skromna łódka z rybakiem. W łódce leżało kilka wielkich tuńczykow. Daisy Wademan ⇨ kup w CzaryMary.


Wychowałam synów na nierobów i życiowe łamagi - prawdziwa historia Danuty. Przeczytaj i nie popełniaj jej błędów. Inne Powiedzenia,sentencje, mądrości życiowe.


Dodaj do swojej kolekcji Edytuj Lubię to Ustaw jako okładkę kolekcji Komentuj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty