wtorek, 26 marca 2019

Olałam chłopaka

Zobacz odpowiedzi na pytanie: Jak przeprosić chłopaka za to że go olałam? Naprawdę nie chciałam, żałuje bardzo, nie wiem co mu napisać żeby wybaczył, zwykłe przepraszam nie pomogło. Olałam chłopaka , który mi się bardzo podoba.


Mieszkamy od siebie około 2km. Jestem z tych nieśmiałych dziewczyn, które unikają kogoś kto im się podoba. Pisałam i spotykałam się z nim normalnie po przyjacielsku, dopóki się w nim nie zakochałam, potem aż tak. Dobry, porządny, wierny, spokojny i zaradny.


Wiem, że zrobiłby dla mnie wszystko. Spławiałam go w nieraz okrutny sposób a teraz żałuję. MAm na imię Ola i mam lat.


Chistoria zaczyna się od tego że pewnego dnia poszłam sobie do moich sąsiadów (są to chłopacy),których znam od dzieciństwa. Droga Aniu, Bardzo cieszę, że prowadzisz takiego bloga. Jak się domyślasz piszę tutaj z powodu pewnego chłopaka.


Jeśli nie mieliście ze sobą kontaktu od dłuższego czasu, powinnaś być ostrożna. Możesz nie wiedzieć, jakie priorytety i plany ma teraz twój eks, a także, czy przypadkiem się z kimś nie spotyka. Ciągłe spotkania, rozmowy na gg,tel.


Zaczęło nam na sobie zależeć. Po jakimś czasie zaczęłam go olewać, na gg nie odpisywałam, nie chciałam się z nim spotykać. W rezultacie, jak już zaczęłam z nim rozmawiać na gg, to bał się iść na kolację, żebym mu znowu nie uciekła, mimo że go zapewniałam,że. Mam lat, chodziłam z chłopakiem, który ma lat.


Byliśmy ze sobą ponad miesięcy. Obydwoje zaczęliśmy chodzić do takiego klubu. Czasami bywa tak, że kiedy wreszcie on zobaczy, że kobieta robi z niego frajera i daje sobie spokój, to ona nagle… zmienia zdanie.


Ot tak: bo zobaczyła go z inną dziewczyną, bo mu przeszło i zaczął ją olewać, albo bo po prostu zaczęła pojmować, co za wspaniałego chłopaka odrzuciła i jaka z niej jest fujara. Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy. Wasze problemy - Jak odzyskac zaintreresowanie chłopaka?


Swojego czasu podobałam się super chłopkowi. Ale ja go olałam mimo,ze okazywał mi zainteresowanie ponad rok. Pierwsza połowa studenckiej przygody to kolejni poznani ludzie, imprezy, być może doświadczenia zawodowe. Jeśli miałaś już poznać swojego chłopaka, to najprawdopodobniej znajduje się on gdzieś pośród Twoich znajomych.


Szkoda, że go przegapiłaś, bo z czasem szanse drastycznie spadają. Miłość, przyjaźń i znajomości: Trochę to dziwne, już Cię nie rozumiem. Po Twoich postach wynika z tego że nigdy nie ubiegałaś o względy chłopaka. No i bądz nachalna przeważnie chłopacy lubią jak dziewczyny są nachalne, i ubiegają o ich względy. A jak już jestes z nim tak blisko fizycznie to może go pocałuj lub daj buziaka.


Ogólnie - miałam cudownego chłopaka, jednak dwa miesiące temu zerwałam z nim po prawie latach związku, zerwałam, bo nie chciałam go okłamywać, a poczułam coś do kogoś innego, nie przemyślałam tego, to był jakiś impuls, którego bardzo żałuję. Kiedy miałam już dość jednostronnego zaangażowania olałam sprawe. Nie zerwalam z nim, poprostu przestałam rezerwować dla niego czas, bywało, że nie widzieliśmy się trzy tygodnie.


Zajęłam się swoim przyjaciółmi. WIem, że to nieprawda, ale no cóż. Nie było też pocałunków więc myślałąm że to jeszcze dobry etap, by się odsunąć, choć serce już pękało. Nie jestem tez przyzwyczajona do dobrego traktowania. Rozkochałaś w sobie chłopaka i gdy osiągnęłaś cel, stało.


Okazało się, że miał problemy z kompem i lista osób mu przepadła na gg. Dziękował, że się odezwałam i takie tam (to było rano). Po południu sam mnie pierwszy zaczepił, ale ja jakoś go olałam – wtedy przyszła moja koleżanka, więc za bardzo też i nie mogłam z nim pisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty