czwartek, 11 lipca 2019

Co mysli facet jak widzi ladna dziewczyne

Hlasko A jak jest inteligentna, to niech chapie dzide a to bylem ja. Mój chłopak powiedział,że w tym momencie nie mysli nic, po prostu na nia patrzy bo patrzy sie przyjemnie i nic się nie dzieje, że nie snuje scenariuszy, że chciałby sie z nia kochać czy być. Królowej Śniegu, która jest wyniosła i rzadko się uśmiecha.


Uśmiech przełamuje lody i sprawia, że dziewczyna wydaje się fajną, przystępną, koleżeńską osobą. Dlatego uśmiechaj się do chłopaka już z daleka. To rozluźni atmosferę, a przy okazji u niego zapunktujesz. Nie umiałam dokładnie sformułować tego pytania ;) Mam nadzieję, ze wypowiedzą się też chłopcy. Na początku roku podobał mi się pewien chłopak i odruchowo się na niego patrzyłam, ale uważałam, że jest jak dla mnie za przystojny ;) Później zaczęłam się wstydzić i unikałam.


Mój facet kiedy widzi kobietę z większym biustem zazwyczaj komentuje (żartobliwie albo negatywnie). A może jest szczery, sama nie wiem. Kompleksy u kobiety - jak to widzi facet, krótko i konkretnie - Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! To przełomowy moment w każdym związku. Kobieta i mężczyzna, Po godzinach, Seks. Ten pierwszy raz kiedy stajesz przed nim naga.


Każdy milimetr Twego ciała jest pod obstrzałem. Wpis z gatunku „pytania do redakcji”, bo ostatnio dostałam maila, którego treść można zsyntetyzować do tytułu tej notki. Droga czytelniczko, otóż pomimo mojej alfoomegawości, geniuszu i wbijającego w fotel doświadczenia, do dziś mam problemy z jednoznacznym stwierdzeniem, że facet na mnie leci. Gdy facet mówi, że nie szuka dziewczyny, to znaczy nic innego jak to, że nie szuka dziewczyny i to dokładnie ma na myśli. Oczywiście (dla nas facetów, bo dla kobiet to wcale nie musi być takie oczywiste) nie przeszkadza to w tym, by zabawić się i wylądować z tobą w łóżku, z reguły bowiem oddzielamy seks od uczuć i relacji.


Bo facet to popierdolona istota i to bardziej niż kobieta. Co do zasady z kobietą jest tak, że jeśli spełnisz jej wszystkie potrzeby, a w okolicy nie będzie lepszego od ciebie faceta, to ona ciebie nie zostawi. Za to jeśli spełnisz wszystkie potrzeby faceta to wciąż to nic nie da, bo zrobi on co zechce.


Nie ma znaczenia czy pójdziesz. Przeboje i podboje) jest płytkim facetem, który ocenia innych po pozorach, a w kobietach widzi jedynie czysto fizyczne piękno. Pewnego dnia zostaje zahipnotyzowany i odtąd zaczyna dostrzegać wewnętrzne piękno nawet w najbardziej nieatrakcyjnych kobietach. Chłopak może czuć się po prostu gorszy niepotrzebny przy atrakcyjnej dziewczynie, szczególnie jeśli imprezują, chodzą gdzieś i widzi, że ona ma branie i każdy chce ją mieć, a na niego tak dziewczyny nie lecą. On może być bardzo zazdrosny o taką dziewczynę, nie chcieć z nią wychodzić, bać się, że ją stracić.


Jest ladna a jak troche popracuje nad soba bedzie jeszcze ladniejsza, bedzie naprawde sliczna 2. Jest mna zainteresowana, daje komplementy, chetnie sie calowala. Ona spelnia najwazniejsze wymagania. Ponadto ,to jakbys sama chciała miec taki status.


A fenomen tego jest taki, ze facet sie podnieca na widok takiej gwiazdki, moze sie pomasturbowac i znudzony porzuca strone z jej widokiem. Nie wiem jak Twój chlopak, ale zdecydowanie faceci znajda sobie dziewczyne i rozumieja dlaczego im sie podoba , co w niej ich pociaga. Jeśli facet jest ciekawym rozmówcą albo kobieta po prostu lubi z nim przebywać, jej nogi będą ułożone w jego kierunku. Piersią kobieta będzie karmić swoje potomstwo, więc intuicyjnie pokazuje swoje możliwości poprzez przeciąganie się i prostowanie pleców, co pozwala lepiej zademonstrować biust.


Czy to nie zabawne, że w kwestii aborcji facet nie ma nic do powiedzenia i wybór należy tylko do kobiety. W rosyjskim tańcu bieriozka kobiety poruszają się tak drobnymi kroczkami, że wygląda to jakby unosiły się w powietrzu. Patrzac na historie mojej kumpeli,naprawde nie wiem-moze to ta chemia,a moze facet to tchorz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty