wtorek, 2 lipca 2019

Ile razy może facet po 60

A ma sportowy samochó dwa domy i apartament w modnym wieżowcu w centrum miasta, dwa razy w roku bajeczne wakacje po drugiej stronie świata. Barbara jest rozwiedziona, a w spadku po poprzednim mężu pozostał jej dorastający syn, od dwóch lat na uczelni w USA. Z mężem poznaliśmy się na studiach i szybko zostaliśmy małżeństwem. Ile razy dziennie mężczyzna może uprawiać seks? Mój chłopak może się kochać tylko raz dziennie i tłumaczy mi, że faceci tak mają, że muszą się zregenerować.


Więc ile razy może wasz chłopak? Oraz ile razy sprawia wam przyjemność? Ostatnio kolega z pracy po małym kieliszku chwalił się że po jakimś środku z apteki mógł się kochać ze swoją partnerką ? Nie mam wielkiego doświadczenia ale jak dla mnie to naprawdę wyczyn. W takich sytuacjach z pomocą jednak przychodzą intymne żele nawilżające oraz farmakologiczne wspomaganie potencji, oczywiście po wcześniejszej konsultacji u lekarza, czy nie ma przeciwwskazań do stosowania tego typu leków. Zalecenia i przeciwwskazania.


Seks po 60-tce nie jest przeciwwskazany, a wręcz może dodawać energii i chęci do. Drogi Użytkowniku, przez dalsze korzystanie z serwisu (zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem, przejście dalej) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez GoldenLine Sp. Wiec Gadanie,że można robić to kilkanaście razy jest głupotą.


Baba może i zrobi te kilkanaście razy bo to facet w większości sie porusza dlatego facet po razie już jest wykończony. Tyle w temacie,śmieszne jest to jak jakiś dzieciak sie udziela mówiąc ile razy to on tego nie zrobił,kilkanaście. Seks: Może wyda Wam się to pytanie głupie ale ile razy wasi faceci mogą ? Dla mnie mąż był jedynym facetem przez lat małżeństwa, dwa lata temu za namową koleżanek i tak z ciekawości spróbowałam z innym, przeżyłam z nim piękny seks, kochaliśmy się całą noc, nigdy z mężem nic takiego nie przeżyłam, a potem jeszcze raz i jeszcze raz, tak że teraz to mam już otwarte i niezłe konto zaliczonych kutasów i chyba na tym nie skończę.


Prawdopodobnie taki stan może dopaść i twojego męża! Niedawno pisałam o tym, co myślą faceci w wieku przed trzydziestką, prze w trakcie i po zbliżeniu cielesnym z kobietą, chciałam również z komentarzy dowiedzieć się jak to jest z panami w średnim wieku, ale mało, który chciał w pełni i jasno na ten temat się wypowiedzieć. Wtedy zamieniamy je na nowe, a poprzednie rozwieszamy tak, by schło. Druga młodość po 60-ce - Mężczyzna - Forum.


Gdy uda ci się przedrzeć przez modny gąszcz i znajdziesz coś dla siebie, zyskasz bieżący look, a parę komplementów doda ci skrzydeł, może nawet pokochasz modę. Jeśli nie, skomponuj garderobę bazę jak puzzle a życie będzie znacznie łatwiejsze. Jeśli nienawidzisz tematu przedrzyj się przez niego, raz wybierz styl i trzymaj się go.


Nie istnieje jedna recepta, np. Odpowiednia częstość stosunków zależy tylko i wyłącznie od waszych preferencji i tego, czego wy potrzebujecie. W pewnym sensie trudno stwierdzić, ile to jest mieć za mało albo za dużo seksu. Podsumowując, z seksem jest trochę tak jak z wykwintnym jedzeniem. Przyjemnie jest raz na jakiś czas zjeść wystawny obiad w restauracji, popijając lampką burgunda, ale codzienne rozbijanie się po knajpach, bo tak robią wszyscy, może w najlepszym wypadku zakończyć się przesytem, a nawet odbić się czkawką.


PL - Mój może się kochać tylko raz dziennie i tłumaczy mi, że faceci tak mają, że. Niektórzy seniorzy mają mniejszy apetyt, są niedożywieni – w efekcie gorzej się czują, mają mało energii. Ratunek to wartościowe, dobrze skomponowane posiłki zawierające zdrowe produkty. A z tego co kiedyś po pijaku wyznał, po niemałych podchodach, przespał się z ponad – stoma laskami. Ja na ten przykład z facetami.


I słyszałam podobne opinie za każdym razem…. Jego koledzy do dziś rzucają mi jednoznaczne żarciki w tej kwestii). Na to on przegrał i natychmiast wypalił, że on nie. Wszyscy o tym wiedzą, ale nikt nie chce się przyznać - co to takiego? Na różnych etapach życia zdarza się praktycznie każdemu, ale mało kto o tym mówi, bo przecież każdy z nas chciałby uchodzić za faceta, dla którego cztery razy po dwa razy to tygodniowa, a może nawet dzienna norma.


I to, że letni mężczyzna sobie zwala to jest normalne, ponad facetow to robi. Masturbacja to rzecz normalna, ale ty chyba nie dokonca. U mnie w związku to jam mam ( niestety) wyższe libido, mój mąż mógłby się ze mną nie kochać wcale.


Po latach związku mam dosyć proszenia się o każde zbliżenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty