poniedziałek, 15 lipca 2019

Po czym poznac ze jestesmy zakochani

Pierwszym rodzajem porażki inteligencji uczuciowej może być pomylenie uczuć. Zakochanie jest jak jazda rollercoasterem. Ręce się pocą, żołądek fika koziołki, można zapomnieć o racjonalnym myśleniu. Chciałbyś wiedzieć, jak poznać, że kobieta jest zakochana?


Po czym poznać, że naprawdę jesteśmy zakochani? Tak naprawdę nikt (poza nią) nie jest w stanie stwierdzić tego na pewno. Miłość nie zawsze idzie w parze z dobrymi wyborami. Dlatego też wielu ludzi, którzy są zakochani zastanawia się, po czym poznać, czy jesteśmy sobie przeznaczeni z tą osobą.


Oczywiście nigdy nie można być stu procentowo pewnym, czy będziemy z kimś do końca życia. Jak poznać że On się zakochał? Przestaje dostawać dużo wiadomości Dziewczyny piszą tylko do facetów, którzy odpisują. Znasz to z własnego doświadczenia.


Jeżeli On stanowczo uciął inne sms-y to znaczy, że naprawdę jest pewien swoich uczuć w stosunku do dziewczyny, z którą właśnie się spotyka. Przyznaje, że trudno powiedzieć, kiedy chłopak jest zakochany. Oni mogą wysłać tyle mieszanych sygnałów na raz!


Poniżej opiszę znaków, które pokazują, że jest w Tobie zakochany. Zacznijmy od początku czyli od. Kiedy mówi na twój widok „Cześć!


Zawsze umawia się z tobą w miejscach, w których może słyszeć, co do niego mówisz. A przynajmniej że wykazuje zainteresowanie? Dowodów, że jesteśmy lub stajemy się komuś bliżsi, jest sporo. I są to dowody potwierdzone naukowo.


Co nie oznacza jeszcze, że jesteśmy w swych ocenach nieomylni, a druga osoba faktycznie pała do nas uczuciem. Czasem to my, pałając uczuciem do niej, opacznie ją rozumiemy, traktując neutralne zachowania jak jednoznaczne sygnały. Zatem po czym poznać, że mężczyzna jest zakochany? Po tych zwrotach poznasz, że jemu naprawdę na Tobie zależy!


Dumna to jeden z efektów ubocznych (ale w pozytywnym znaczeniu) miłości. Jeżeli coś w Twoim życiu sprawia, że partner jest z Ciebie dumny to dobry znak. Po Waszych opisach uznałam że jestem zakochana.


Dodałbym tylko jedno - jak go nie widzisz przez jakiś czas tęsknisz za nim i cały czas o nim myślisz. Chcesz go jak najszybciej zobaczyć. Ja dopiero po Waszych opisach uświadomiłam sobie że jestem w nim zakochana. Nie ma jednej formułki, która wyjaśniła by, czym jest stan zakochania. Jest jednak kilka oznak, które mogą o tym świadczyć, a oto kilka z nich.


Ważniejsze jest wg mnie, żebyśmy się wszyscy ze sobą dobrze czuli. Po prostu, bo okazji, że jest inaczej też przecież nie brakuje. Więc ja proponuję, nie zastanawiać się nad pytaniami „po czym rozpoznać, czy ktoś się we mnie zakochał”. Jak się mamy dowiedzieć, to się dowiemy. Na pewno macie jakieś swoje sposoby rozpoznawania u siebie tego stanu, ale ja postanowiłam dzisiaj podejść do tematu trochę naukowo i przekopując się przez badania na temat związków i miłości, znalazłam badania, które potwierdzają poszczególne zachowania i emocje związane z zakochaniem.


Chyba zakochałam się w moim najlepszym przyjacielu ciągle o nim myślę i gdy z nim rozmawiam to mam ochotę go przytulić. Z kolei on gdy ze mną rozmawia patrzy się na mnie w bardzo specyficzny sposób który mi się podoba. Nasze rozmowy są dość dziwne, wiem o nim chyba wszystko.


Kobieta i mężczyzna, Po godzinach. Oto kilka rzeczy, które robią jedynie zakochane dziewczyny. Chemia miłości: różowe okulary. Z czasem nie możesz od ukochanej osoby oderwać myśli.


Gdy nie ma jej przy tobie, czujesz bolesną tęsknotę. Pragniecie każdą wolną chwilę spędzać razem, patrząc sobie w oczy, trzymając się za ręce i całując. Ja jestem obecnie kobietą szaleńczo zakochaną i właśnie udaję że jestem wcale aż tak zakochana, raczej podchodzę póki co z dystansem do. Chce dodac, ze jestem po prostu raczej cichą i spokojną osobą. Itrowertyk do tego niestety bardzo nieśmiały.


Naprawde wielką trudność sprawia mi „zagadanie” do kogos, nie wiem po prostu co powiedziec nie znajac kogos. Musze dosc dobrze poznac osobe, zeby w pelni swobodnie i dlugo rozmawiac, potrzebuje tematu do rozmowy. Partnerzy, którzy traktują nas wyjątkowo, chcą być z nami, śmieją się z naszych żartów, wspierają nas i inne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty