czwartek, 4 lipca 2019

Jak złapać dystans do faceta

Pytanie mam takie: Czy macie jakies sposoby na zlapanie dystansu do pracy ? Postaraj się, niby przypadkiem, go dotknąć. Możesz delikatnie się o niego otrzeć (tak, żeby się nie zorientował), bo właśnie był duży ścisk. A może akurat będziesz sięgać po to samo, co on i wasze dłonie się spotkają.


Możliwości jest dużo, wybór sytuacji zależy od ciebie. Czyli wyobraź sobie pewnego chłopaka ,który mówi ,że trzyma Cię na dystans. To oznacza ,że on nie chce się za bardzo do Ciebie zbliżać xD tzn. Gadżety dla faceta Gadżet dla faceta, który kończy 30-stkę może sprawić mu radość większą niż Ci się wydaje.


Kufel do piwa i imieniem, zestaw śmiesznych akcesoriów lub inne śmieszne gadżety na urodziny pomagają złapać dystans do mijającego czasu oraz dodatkowo mogą rozkręcić 30-stkową imprezę. Po to, by zerwać z rozpaczliwą walką o NIE tego faceta. Większość kobiet, gdy tylko pozwoli sobie na dystans, jest w stanie w mig odgadnąć, czy dany mężczyzna jest cokolwiek wart.


Wtedy ciężar pytań jest zupełnie inny. Nie zastanawiasz się już, czy „mu się podobam? A im bardziej będzie niezłomny tym gorzej ,bo tylko narazi się na moje nerwy. Jeżeli mężczyzna mnie interesuje ,to wcale zdobywać mnie nie musi ,wystarczy ,że będzie wierny.


Jak zmobilizować faceta do ćwiczeń, sposób nr 3: seks. Jeśli podstępy, nawet stosowane w szczytnym celu, są ci obce, proponuję jeszcze jedno rozwiązanie na zmotywować faceta do ćwiczeń. Czerpie ono inspirację z oszałamiającego sukcesu akcji „nie czytasz, nie idę z tobą do łóżka”. Na co można złapać męża , jestem desperatka Zaloguj się, aby obserwowa ć. Poklepać po ramieniu, złapać za ramię, przytrzymać się jego silnej ręki, przypadkiem na niego wpaść potykając się, czy zwyczajnie strzep okruszki z jego bluzki czy kolan − po prostu przypadkiem go dotykaj.


To całkowicie zwróci jego uwagę na Ciebie. Gdy przyjaciel zawiedzie, można na jakiś czas zwiększyć dystans i obserwować dalszy rozwój sytuacji. Przeczytaj również podobny artykuł: Zaufanie – dlaczego darzymy nim innych? Następnym etapem będzie unikanie intymności z daną osobą do chwili, w której uda nam się złapać dystans emocjonalny.


Jesteśmy ze sobą od ponad roku, ale od jakiegoś czasu coraz boleśniej odczuwam brak zainteresowania ze strony mojego faceta. Kilka smsów to cały nasz kontakt. Dla niego oczywiście wszystko. Jak złapać kontakt z jego dziećmi ? Mój partner rozstał się ze swoją żoną by związać się ze mną.


Ze swoją eks ma dwoje dzieci- syn ma lat, córka 11. Te dzieci mają do mnie spory dystans, być może to wina ich matki która nadal ma żal do swojego eks męża i do mnie że ośmieliłam się pojawić w ich życiu. Kręciło go na początku to, że trzymałaś dystans, jeszcze bardziej zaczęło kręcić, kiedy widział, że powoli te lody udaje mu się topić. Nie mam nic bardziej ekscytującego i podbudowującego ego faceta, jak samo uwodzenie, ta cała gra.


Akosuah May, młoda pielęgniarka, wpadła niedawno na kontrowersyjny pomysł. Chciała sprawdzić, do czego posunie się jej ukochany w rozmowie z nieznajomą dziewczyną. Założyłam fałszywy profil i zaczęłam rozmawiać z moim.


Od razu bym go sprzedał, a pieniądze wykorzystał w inny sposób. A choćby na egzotyczny wyjaz żeby przewietrzyć nieco umysł i złapać dystans. Cały czas mówimy o pierścionku, który kupiłem za ciężko zarobione pieniądze mojej przyszłej żonie.


Skoro ona ślubu nie chce, to nasza umowa nie jest już ważna. Druga sprawa, facet którego poznałam - z całych sił staram się go trzymać na dystans, ale w jego obecności, jak na niego patrzę, to czuję się jak naćpana. On mówi, że czuje to samo, prawi mi masę komplementów, ale dla mnie na dzień dzisiejszy to wszystko zbyt piękne, by mogło być prawdziwe.


Na początek zachęcam Cię do pewnego eksperymentu. Spróbuj złapać dystans po przeżytym rozstaniu. Urealnij swój związek i byłego faceta. Do kolekcji dobrych wspomnień i dobrych cech byłego dołącz listę tego, z czego nie byłaś zadowolona w kontekście waszego związku i Twojego partnera.


Internecie bez pisemnej zgody właściciela praw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty