środa, 31 lipca 2019

Kompletny brak pomysłu na życie

Tyle się słyszy o tym, jak trudno znaleźć pracę, jakie to życie dzisiaj ciężkie – nie ma perspektyw, nie ma pieniędzy. Nic tylko się powiesić albo wyjechać za granicę. A przecież żyjemy w naprawdę pięknych czasach – jest tyle możliwości dla młodych ludzi, że nic tylko działać, rozwijać się i spełniać marzenia. To pytanie które spędza sen z powiek wielu osobom.


Niestety jest nieco bardziej zaawansowane od tego, czy na obiad wolisz rosół czy może pomidorową. Dlatego własnie podstawą tutaj jest rozbicie go na mniejsze podpytania i późniejsze wyciąganie wniosków ze wszystkich otrzymanych odpowiedzi. Ograniczenia absolutnie nie istnieją, dlatego róbcie to co podpowiada Wam serce, a nie to co powinniście robić według innych. A gdy szukacie pomysłu na swoje życie, to możecie skorzystać z moich rad.


Polubcie mój fanpage, żeby być na bieżąco z kolejnymi wpisami. Skończylam studia, zrobiłam podyplomówkę, ale nie wiem, co ze sobą zrobić dalej ze swoimi życiem. Nie interesuje mnie nic szczególnego, studia po. Brak pomysłu na życie i nieustający stres Dzień dobry, mam problem ze sobą i to nie mały. Nie wiem od czego zacząć, brak mi siły na życie, brak mi pomysłów na siebie, brak wiary w siebie.


Wszystkiego się boję, stresuje, gdzie skutki uboczne dają się we znaki. Jestem osobą dorosłą, pracy chwilowo nie mam, szukam. Poddaje się nie mam siły żyć. Dość przykrości mi to już przyniosło nie wiem co dalej robić, przedstawię Wam kilka rzeczy jakie mi życie przyniosło.


Służbowych maili spływa mało. Prawdopodobieństwo nagłego i zmieniającego wszystko telefonu jest niskie. Ale można też zacząć się przygotowywać. Nie mam na myśli kupowania plecaków z żelaznymi racjami na wypadek apokalipsy zombie, chociaż to też jest jakiś pomysł.


Chodzi mi raczej o przygotowanie psychiczne. I to wcale nie jest tak, że nie masz teraz pomysłu na życie. Być może, gdybyś cały ten czas, jaki przeznaczyłaś na karierę w sklepie, przeznaczyła na wymyślanie, jak ułożyć życie, żeby móc zajmować się filozofią i jeszcze z tego żyć, oraz działanie, które miałoby to wcielić w życie, zarabiałabyś teraz o połowę mniej. Tak jak w temacie, nie mam kompletnie pomysłu na jakie studia miałbym iść o ile wgl na nie pójdę tak żeby był z nich jakiś pożytek bo nie jest łatwo dzisiaj a wydać kase na to wszystko i potem nic z tego nie mieć to tak sobie to wygląda. Brak sensu dalszej egzystencji może być dla chorego motywacją do odebrania sobie życia.


Brak chęci do życia i myśli samobójcze. Zachowanie chorego, wskazujące na jego zrezygnowanie z życia społecznego oraz poczucie winy, może być sygnałem dla otoczenia, że problemy chorego są coraz większe. Nie mam pomysłu na swoje życie prywatne, nie mam absolutnie żadnych znajomych, w pracy nikt nie jest zainteresowany jakimś wspólnym spędzaniem czasu poza pracą, a dla mnie weekendy gdy nie pracuję są najgorsze, doskwiera mi nuda i brak przyjaciół. Oto jak podjąć najlepszą decyzję. Przebranżowienie – osobista porażka czy sukces?


Jak może zdążyłaś się już dowiedzieć z zawodu jestem biotechnologiem – powinnam pracować na komórkach i modyfikować ich DNA. Myślałam, że moim powołaniem jest zostać naukowcem, zmieniać świat, znaleźć lek na raka. Kolejna lekko chaotyczna pogadanka, tym razem na temat szukania pomysłu na siebie.


Dzielę się z Wami moimi przemyśleniami i doświadczeniami. I na tej pozornej walce z komercją kończy się ich wojowniczość. Bo pomysłem na życie jest dla nich jak najszybsze zajęcie naszych miejsc.


Ale nie dlatego, że chcą zmieniać świat na lepsze. Chciałbym się dowiedzieć, czy macie jakiś pomysł na życie, aby coś w tym życiu odmienić? Czy macie możliwośći odmiany swojego życia na bardziej weselsze, ciekawsze? A jeśli nie macie takiej możliwośći, to jaki jest tego powód?


This feature is not available right now. Frustracja i brak perspektyw na życie – czego mogą być oznaką? Patrzysz się na podłogę tak intensywnie, jakby miała od jej stanu zależeć co najmniej suwerenność sporego kraju na południe od Renu.


Przy Twoim aktualnym rozsypaniu emocjonalnym już wiele Cię nie zdziwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty